Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Matlagningsserie - Ute Med Spisen

  • morkass 7 december 2013

    Nu är äntligen våran äventyrsmatlagnings serie färdig! Vi har under ett år filmat 5 avsnitt där vi lagar mat utomhus, vi drar ut vårt kök både på isar och i djupa skogar.

    I detta avsnittet som är vårat första lagar vi isterband och myser med hästar i Smålandsskogar! På våran facebook sida har vi en tävling där man kan vinna fina priser, så titta gärna in och följ oss!


    http://www.youtube.com/watch?v=2BMDGnNfKSA

    https://www.facebook.com/UteMedSpisen

  • rosatalo 8 december 2013

    Ursäkta att jag säger det, inte ont menat, men tycker att just matlagningsprogram eller äventyrsprogram har ju inte precis saknats i tvs utbud. Laga isterband är väl inte speciellt komplicerat heller, det steker man väl bara som vilken korv som helst. Men lycka till ändå, alla är väl inte lika trötta som jag. {yawn}

  • morkass 8 december 2013

    Skrivet av rosatalo den 8 dec 2013

    Ursäkta att jag säger det, inte ont menat, men tycker att just matlagningsprogram eller äventyrsprogram har ju inte precis saknats i tvs utbud. Laga isterband är väl inte speciellt komplicerat heller, det steker man väl bara som vilken korv som helst. Men lycka till ändå, alla är väl inte lika trötta som jag. {yawn}



    Hej!

    Lite tråkigt att du "dömer ut" vår serie efter ett program och utan att du antagligen inte har sett hela, för vi steker inte bara en korv, vi gör den från grunden, maler, stoppar, syrar, röker OCH sen steker vi den som vilken korv som helst :)

    Och som du säger så äventyrsprogram och matlagningsprogram saknas det ju inte i tv. Därför vi slår ihop dessa två som är vår hobbys och gör ett eget gratis program rakt ut på youtube. Där vi knappast behöver trängas om våran programide

    Men kul med med lite feedback ändå, Ha det bra / Markus Wickelgren

  • rosatalo 8 december 2013

    Skrivet av morkass den 8 dec 2013

    Skrivet av rosatalo den 8 dec 2013

    Ursäkta att jag säger det, inte ont menat, men tycker att just matlagningsprogram eller äventyrsprogram har ju inte precis saknats i tvs utbud. Laga isterband är väl inte speciellt komplicerat heller, det steker man väl bara som vilken korv som helst. Men lycka till ändå, alla är väl inte lika trötta som jag. {yawn}



    Hej!

    Lite tråkigt att du "dömer ut" vår serie efter ett program och utan att du antagligen inte har sett hela, för vi steker inte bara en korv, vi gör den från grunden, maler, stoppar, syrar, röker OCH sen steker vi den som vilken korv som helst :)

    Och som du säger så äventyrsprogram och matlagningsprogram saknas det ju inte i tv. Därför vi slår ihop dessa två som är vår hobbys och gör ett eget gratis program rakt ut på youtube. Där vi knappast behöver trängas om våran programide

    Men kul med med lite feedback ändå, Ha det bra / Markus Wickelgren



    Inte meningen att döma ut programmet, är bara en grinig gammal tant som tycker att man hört och sett allt som finns att se. Lovar att titta på första avsnittet. Eftersom jag inte gillar isterband vill jag nog se avsnitt två också där ni gör något annat. Jag kan ju ändra mig, vem vet. :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.