Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Repris av frågan: Vad är det för tjall med Matsidan?

  • Bappi 8 april 2008

    Först poängparikan i helgen sen så fastnar man ibland på någon sida och kommer ingenstans. Ibland så går det inte att logga in på Matsidan. Nu har mitt kort ramlat bort i min presentation. Vad är det för krångel? Är det någon som vet vad det beror på eller ska man se tiden an och att allt blir som vanligt igen. / kram Bappi

  • Lotten_J 8 april 2008

    Bara att vänta tycker jag för det kan ju förekomma tekniska problem och störningar som på alla andra sidor.....min fungerar då som vanligt.....

  • Lind 8 april 2008

    Hej.

    De problemen vi hade i helgen har är lösta sen igår. Dock har ett nytt problem med bilderna uppstått, förmodligen ligger detta felet på servern och vi kan inte ändra detta själv. VI har vart i kontkat med personerna som har hand om servern och vi hoppas att de lösa problemet så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Bappi 8 april 2008

    Skrivet av Lind den 8 apr 2008

    Hej.

    De problemen vi hade i helgen har är lösta sen igår. Dock har ett nytt problem med bilderna uppstått, förmodligen ligger detta felet på servern och vi kan inte ändra detta själv. VI har vart i kontkat med personerna som har hand om servern och vi hoppas att de lösa problemet så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    Tack för ett ärligt och rakt svar och då vet vi att hopp finns(Y)
    Stor kram till dig

  • Bappi 8 april 2008

    Skrivet av bappi den 8 apr 2008

    Skrivet av Lind den 8 apr 2008

    Hej.

    De problemen vi hade i helgen har är lösta sen igår. Dock har ett nytt problem med bilderna uppstått, förmodligen ligger detta felet på servern och vi kan inte ändra detta själv. VI har vart i kontkat med personerna som har hand om servern och vi hoppas att de lösa problemet så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    Som relativt ny medlem så är jag nyfiken på vem mer än du som sköter om våran ypperlga matklubb. Intressant om vi kunde få läsa ett litet fylligare svar och kanske ett svar som når alla. Stor kram till Er för angemang och ork av Matsidan

    Tack för ett ärligt och rakt svar och då vet vi att hopp finns(Y)
    Stor kram till dig

  • MammaModesty 8 april 2008

    i ett av mina recept har det fallit bort en stjärna... en rätt som tidigare hade 3 röster och 5 srjärnor har nu 5 röster och 4 stjärnor... det är väl iofs rätt bra men man blir lite fundersam... har mailat Lind o frågat men ni andra kanske ska kolla med de recept ni vet har fått fullt betyg innan.. kan ju vara hos fler än mig det blivit så... :D

  • Milla81 8 april 2008

    Så kan det bli om dom som senast röstat har satt lägre röster. Stjärnorna visar ju medelrösten av alla som röstat.

  • Bappi 8 april 2008

    Skrivet av Milla81 den 8 apr 2008

    Så kan det bli om dom som senast röstat har satt lägre röster. Stjärnorna visar ju medelrösten av alla som röstat.


    så knäppt system egentligen för jag tycker att det man ger ska stå kvar. Jag gav fem stjärnor för receptet var bra och det vill jag ha kvar. ger man exemplvis 4 stjärnor så ska det stå kvar framför den som har kommenterat receptet. Vem vill ha medelstjärnor uträknat till sina recepet. (N)

  • Milla81 8 april 2008

    Hmm.. har inte tänkt så.. men det var en tänkvärd idé...

  • Lind 8 april 2008

    Hej.

    Det är ett medelvärde av röstningarna eftersom då kan andra medlemmar se ett mer rättvist betyg för varje recept.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • MammaModesty 8 april 2008

    hmm.. när jag går in på min sida är jag 174 år.... och bilden är en paprika och ne alls min lilla goding här hemma... får se hur det ser ut när jag skriver här.... vill bara meddela att trots min höga ålderså ser jag väldigt fräsch ut... :p

    Tack för svaret om stjärnorna..... (Y)

  • Bappi 8 april 2008

    Skulle spara ett recept med det gick inte:@
    Gäller receptet "Upp och ner kaka"
    Det går väl till sig med tekniken :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.