Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rosa bandet

  • Smulpajen 24 oktober 2008

    Stöd Rosa bandet du med! Om du använder länken här nere kan du betala med bl a sms. Du får ett digitalt brevmärke som du kan sätta in i dina mail eller bloggar, och på sätt föra Rosa bandet vidare. (Y)

    https://www.digitalarosabandet.se/

  • Gillsan 24 oktober 2008

    (Y)(L)(Y)(L)(Y)(L) Helt klart stödjer jag rosa bandet , har skänkt och köpt saker som går till rosa bandet.(L)(L)(L)(L)(Y)

  • ros 24 oktober 2008

    :)Jag stödet Rosa bandet. jag har köpt rosetten bl a(Y)(Y)(Y)

  • Smulpajen 24 oktober 2008

    Puf puff (L)

  • Babzan 24 oktober 2008

    Stöder också rosa bandet genom radioprogrammet Rix morgon zoo där de för en rosa bandet kampanj. 50 kr/sms, nr finns på deras hemsida...(Y)

  • Smulpajen 26 oktober 2008

    (Y)

  • sivan52 26 oktober 2008

    jag har också köpt roseten bl,a (Y)

  • segerwitch 26 oktober 2008

    (Y)Har också köpt rosett(Y)

  • LaJefa 26 oktober 2008

    Skrivet av Gillsan den 24 okt 2008

    (Y)(L)(Y)(L)(Y)(L) Helt klart stödjer jag rosa bandet , har skänkt och köpt saker som går till rosa bandet.(L)(L)(L)(L)(Y)


    Hej syrran! Du kan köpa ett till mig också för jag vet inte hur det funkar härifrån...men helt klart stöder jag rosa bandet.

  • essim 26 oktober 2008

    Har köpt en fin reflex att hänga på väskan i form av rosa bandet...(Y)

  • essim 27 oktober 2008

    Glöm inte Rosa bandet.....(Y)

  • Smulpajen 27 oktober 2008

    Jag köpte ett digitalt band med sms, och sätter nu in ett litet brevmärke i alla mail jag skickar. Bra och enkelt sätt att bli påmind och att påminna andra (Y)

  • essim 27 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 24 okt 2008

    Stöd Rosa bandet du med! Om du använder länken här nere kan du betala med bl a sms. Du får ett digitalt brevmärke som du kan sätta in i dina mail eller bloggar, och på sätt föra Rosa bandet vidare. (Y)

    https://www.digitalarosabandet.se/


    (Y) Mycket bra idé med digitalt rosa band. Har själv köpt ett nyss. :D

  • brittp 27 oktober 2008

    (L)(Y)(L) tack rixfm för att ni engagerar er

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.