Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sista chansen!!!

  • boz1965 25 mars 2010

    Alla ni som har varit med och donerat till Monicas dator och som vill skicka med en liten hälsning:

    Jag kommer att skriva en liten text och lägga som en ikon på skrivbordet i datorn och som Monica kan öppna och läsa. Vill du ha din personliga hälsning med där måste jag ha den senast kl. 12.00 i morgon, sedan går jag till Posten och skickar iväg datorn till Monica.

    Skicka din hälsning till: [email protected] och sätt "Hälsning till Monica" som ämne.

    Men som sagt: senast kl 12.00 i morgon, fredag.

    (L)

  • boz1965 25 mars 2010

    *puffar*

  • jimboz 25 mars 2010

    Den Svenska blygsamheten :)

    Jag har aldrig varit med om en sådan här insamling, jag är så himla glad att få ställa upp att det finns helt enkelt inga ord ....

  • boz1965 25 mars 2010

    puffar igen

  • Mellanbellan 25 mars 2010

    Jag har mailat min hälsning till Monica/dig nu. Tack för din ovärdeliga hjälp i detta fall.

  • boz1965 25 mars 2010

    Skrivet av Mellanbellan den 25 mar 2010

    Jag har mailat min hälsning till Monica/dig nu. Tack för din ovärdeliga hjälp i detta fall.


    Tacka Mia, hon drog igång det hela. Sen har du, jag och alla andra bidragit med det vi kan utöver det. (L)

  • boz1965 25 mars 2010

    Dagens sista puff?

  • Mellanbellan 25 mars 2010

    Naturligtvis vill jag tacka Mia också. TACK! Det känns bra att vara med på detta som faktiskt gör skillnad för en medmänniska. Hade inte Mia tagit upp det till att börja med, så hade det ju aldrig hänt.
    Tack Mia och Boz samt alla andra som bidragit. Detta är nog den bästa utgift jag haft {kiss}

  • Okänd 26 mars 2010

    Skrivet av Mellanbellan den 26 mar 2010

    Naturligtvis vill jag tacka Mia också. TACK! Det känns bra att vara med på detta som faktiskt gör skillnad för en medmänniska. Hade inte Mia tagit upp det till att börja med, så hade det ju aldrig hänt.
    Tack Mia och Boz samt alla andra som bidragit. Detta är nog den bästa utgift jag haft {kiss}



    Jag kan bara hålla med....så sant,så sant. Det värmer så gott i hjärtat att ni alla finns,underbara människor.

  • boz1965 26 mars 2010

    2½ timme kvar till deadline!

    Kom igen nu. Jag VET att Monica uppskattar ett litet ord från er som har donerat till datorn även om ni inte tycker att ni känner henne. Hon kommer att bli jätteglad, det är jag säker på.

  • MissLo 26 mars 2010

    Nu har jag också skickat min hälsning men vet inte om jag är för sent ute. Har inte haft möjlighet att kolla MK på några dagar.

    Det här är så fantastiskt så man blir verkligen rörd, vem kunde tro att ett matforum skulle åstadkomma något liknande. Mia du är ju verkligen MKs egen lilla Mamma o Boz du gör jättebra jobb, för det tar ju faktiskt rätt mycket tid i att fixa allt.
    Jag är övertygad om att ni fixat allt på bästa sätt så stort tack till er för ni har ju gjort själva hästjobbet.{kiss}

  • boz1965 26 mars 2010

    Som jag har sagt innan: Det här är ingen enmansshow. Mama97mia är den som har tagit initiativet och samordnat allting, jag har bara skruvat lite och installerat. Men de VERKLIGA hjältarna är ALLA NI som har bidragit av era surt förvärvade slantar för att vi ska kunna få förmånen att få tillbaka monica47 hit till MK och för oss som ännu inte känner henne, chansen att just få lära känna henne.

    Men tack i alla fall för alla uppmuntrande ord. Dom värmer! (L)

  • boz1965 26 mars 2010

    En halvtimme kvar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.