Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Utöka händelser på min sida

  • LEDIVO 11 januari 2009

    Förut fanns ett ställe där jag kunde utöka för att se fler händelser på min sida. Är den borttagen - I så fall varför?
    Jag tycker det vore jättebra att kunna se några dagar tillbaka i tiden för jag vill gärna se vilka som sparat recept och skrivit i gästboken eller vad det nu kan vara.
    //KAROLO

  • Annras 11 januari 2009

    Håller med dig, Karolo! Jag saknar också denna funktion! (Y)

  • lennali 11 januari 2009

    Håller också med Karolo, jobbar till efter nio på kvällen och vill gärna se vad som har hänt under dagen och inte bara en liten bråkdel.

  • festmaten 11 januari 2009

    Visst var det så att man kunde gå in på något som hette typ "Se tidigare aktiviteter". Det efterlyste jag i en tidigare tråd, men det blev aldrig ngt svar från MK!!!!????

  • farmoringer 11 januari 2009

    Skrivet av kalasmad den 11 jan 2009

    Visst var det så att man kunde gå in på något som hette typ "Se tidigare aktiviteter". Det efterlyste jag i en tidigare tråd, men det blev aldrig ngt svar från MK!!!!????


    Det fanns innan. Men när jag frågade så sa de att det har aldrig funnits utan det skulle de fundera på...

  • festmaten 11 januari 2009

    Skrivet av farmoringer den 11 jan 2009

    Skrivet av kalasmad den 11 jan 2009

    Visst var det så att man kunde gå in på något som hette typ "Se tidigare aktiviteter". Det efterlyste jag i en tidigare tråd, men det blev aldrig ngt svar från MK!!!!????


    Det fanns innan. Men när jag frågade så sa de att det har aldrig funnits utan det skulle de fundera på...


    Ja, nu minns jag att det var så som du skriver, farmoringer.
    Hur länge skall de fundera tror du?

  • LEDIVO 15 januari 2009

    Om ni funderar och inte har klart svar, skriv gärna det, så vi vet läget i denna fråga.

    Skrivet av kalasmad den 11 jan 2009

    Skrivet av farmoringer den 11 jan 2009

    Skrivet av kalasmad den 11 jan 2009

    Visst var det så att man kunde gå in på något som hette typ "Se tidigare aktiviteter". Det efterlyste jag i en tidigare tråd, men det blev aldrig ngt svar från MK!!!!????


    Det fanns innan. Men när jag frågade så sa de att det har aldrig funnits utan det skulle de fundera på...


    Ja, nu minns jag att det var så som du skriver, farmoringer.
    Hur länge skall de fundera tror du?

  • LEDIVO 21 januari 2009

    :'(Inte ska det väl behöva ta mer än 10 dagar få svar, eller vad tycker ni?

  • LEDIVO 29 januari 2009

    (N)Dagarna går, men inget svar - Varför?

  • Lilljeppe 30 januari 2009

    Jag har fått reda på orsaken till att inte mer poster visas. Det tar för stor kraft att ha med det och matklubben vill inte att det ska bli segare än vad det redan är. De håller i alla fall på med att försöka göra så vi kommer kunna se historiken igen. Men just nu får vi nöja oss med det vi kan se.

    Det tar mycket kraft ifrån deras servrar att se medlemmar som varit medlemmar länge. Då blir det så massivt det som ska upp. Kanske fixar de så vi kan se en vecka eller något liknande bakåt, det vet jag inte. Men de arbetar i alla fall med att vi ska se mer än vad vi gör idag.

    Fick tidigare ett mer utförligare svar av matklubben, men hittade inte denna tråd då. Nu hittar jag inte exakta svaret:( Men det var i alla fall innebörden av svaret jag fick som jag skrev här.
    MVH
    Lilljeppe

  • festmaten 30 januari 2009

    Tack, Lilljeppe för ditt svar(Y)

  • LEDIVO 31 januari 2009

    (Y):D(Y)TACK för ditt svar
    Att nu få ett svar är jättebra.
    Synd bara att svaret inte var bra för någon lösning fanns inte idag.
    Det positiva är är att matlubben arbetar för att vi ska ser mer historik.

    as matklubben finner en lösnig på problemet.quote]Skrivet av Lilljeppe den 30 jan 2009

    Jag har fått reda på orsaken till att inte mer poster visas. Det tar för stor kraft att ha med det och matklubben vill inte att det ska bli segare än vad det redan är. De håller i alla fall på med att försöka göra så vi kommer kunna se historiken igen. Men just nu får vi nöja oss med det vi kan se.

    Det tar mycket kraft ifrån deras servrar att se medlemmar som varit medlemmar länge. Då blir det så massivt det som ska upp. Kanske fixar de så vi kan se en vecka eller något liknande bakåt, det vet jag inte. Men de arbetar i alla fall med att vi ska se mer än vad vi gör idag.

    Fick tidigare ett mer utförligare svar av matklubben, men hittade inte denna tråd då. Nu hittar jag inte exakta svaret:( Men det var i alla fall innebörden av svaret jag fick som jag skrev här.
    MVH
    Lilljeppe

  • farmoringer 1 februari 2009

    Man ska kanske tänka på att tömma i sin mailbox ibland också. Där brukar det ligga mycket kvar länge. Det tar också en massa plats..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.