Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad tycker ni om thaimat?

  • maewskok 10 oktober 2011

    Hej!
    Här kommer en frågan om att hur tycker ni om thaimat?
    Jag är bara en thailand tjej. Jag vill veta mer om hur ni känner eller tycker? Så att jag fundera på jag ska fortsätta skriva mer recept eller inte.
    Tack förhand för svarar! :)
    Maew

  • pihal 10 oktober 2011

    Jag älskat thaimat och har sparat en del av dina recept. Fortsätt skriva in recept för det är det som gör matklubben till vad den är.

  • solvik207 10 oktober 2011

    ÄLSKAR Thaimat......Det bästa som finns!

  • catharina511 10 oktober 2011

    Skrivet av maewskok den 10 okt 2011

    Hej!
    Här kommer en frågan om att hur tycker ni om thaimat?
    Jag är bara en thailänsk tjej. Jag vill veta mer om hur ni känner eller tycker? Så att jag fundera på jag ska fortsätta skriva mer recept eller inte.
    Tack förhand för svarar! :)
    Maew

    jag tycker thaimat är gott, vet inte sâ mycket om det
    catharuna551

  • Cassiopeya 10 oktober 2011

    Tycker det är super att du lägger in recept på thaimat! Vi har precis börjat laga thaimat en gång i veckan för att testa lite nytt. Ska kika in hos dig och se om jag hittar något smarrigt{lashes}

  • Liindis 10 oktober 2011

    Hej hopp!
    Hadde en föredetta skolkamrat!
    Hon hadde en styvmor som gjorde fiskkakor åt dessa när jag va med de ute i deras båt!!,
    Jätte heta starka!! Underbart goda!!,
    Vet du villka jag menar?!
    Vill så gärna kunna göra dessa!
    Hopp hopp!
    Enligt mamman så är de jätte vanliga i Tahiland

  • maewskok 10 oktober 2011

    Hej allihopa!
    Tack för att ni kommentera.
    Jag vill gärna fortsätta att skriva recept.
    Jag tror att ni förstår det jag skriver.
    Jag gör lite fel ibland, men recept stämmer!
    Visst! jag ska försöka. Jag har bott här mindre än 3 år vet ni!

    @Linda68
    Jag ska någon gång göra skriva ner recepted på fiskkakor, men kanske inte det som du har testat.
    :)

  • sanna_elina 10 oktober 2011

    Jag älskar thaimat och vill gärna spara recept som är skrivna av någon som verkligen kan laga thai. :)

  • JennyV 11 oktober 2011

    Älskar thaimat!! Har sparat lite recept av dig - spännande!!!

  • Liindis 11 oktober 2011

    Tack snälla!!!!!{party}

  • TTJ 11 oktober 2011

    Jag är också en som ÄLSKAR thaimat! Så mer, mer, mer, mer.....recept snälla du!!! Älskar verkligen äkta thailänska vårrullar. Kanske du har nåt sånt recept? :DD

  • ul74 11 oktober 2011

    Fortsätt gärna att skriv fler recept.
    Thaimat är ju jättegott!! :)

  • maewskok 11 oktober 2011

    Skrivet av TTJ den 11 okt 2011

    Jag är också en som ÄLSKAR thaimat! Så mer, mer, mer, mer.....recept snälla du!!! Älskar verkligen äkta thailänska vårrullar. Kanske du har nåt sånt recept? :DD



    Hej!
    Jag har recept på thailändska vårrullarna.
    Här hon har gjort precis perfek äkta thailändska. :)
    Kanske jag ska göra igen.
    (http://www.matklubben.se/recept/thailaenska_vaarrullar_po_pia_thot__84424.html)

    Tack solvik207 för recept! :)

  • fruktkaka 1 oktober 2012

    Jag har bara testat att laga lite lättare thai-mat hemma men det blev ganska gott. Bland ute-ställen är det bara ett par restauranger som lagar god thai-mat. Men asiatisk mat är annars väldigt gott :)

  • callemero 2 oktober 2012

    Thaimat är kanon! Har en svärdotter som kommer från Thailand och det är en fröjd varje gång hon bjuder på middag.:) Så fortsätt du att lägga in recept.

  • mammis 2 oktober 2012

    Här är en till som äskar thaimat så fortsätt med dina recept...snälla

  • boz1965 2 oktober 2012

    Thaimat är gott, men jag skulle inte kunna äta det varje dag. Jag vill gärna variera mig.

    Men lägg jättegärna in massor med recept på god thaimat. (Y)

  • sju 3 oktober 2012

    Thaimat är supergott. Jag äter det ofta ute, så det är sällan jag lagar det hemma numera. Men bra thaimatsrecept är aldrig fel så fortsätt skriva. :)

  • hillan66 3 oktober 2012

    Jag är barnsligt förtjust i thaimat och söker ständigt nya recept! Jag har sparat flera av dina och vill jättegärna att du fortsätter lägga ut fler! Tack för alla goda recept! ... {beauty}

  • Twizzt 3 oktober 2012

    Jag har lite svårt för curry, röd curry och kokosmjölk. MEn de rätterna som jag har ätit utan det har varit jätte goda :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.