Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Linköping?

  • 16 november 2000

    Var äter man bäst där? Ska dit i veckan och behöver tips!

  • 16 november 2000

    Det beror lite på din plånbok, och vad du gillar. Det finns en restaurang som heter Stångs&Co som ligger på S. Stångg, inte så långt från Resecentrum. Det är en mycket mysig restaurang, med den bästa service jag någonsin fått, men det gäller att du har den stora plånboken med dig dit! Huvudrätterna ligger mellan 168 och 245 kr!Ett billigare alternativ, som också tillhör favoriterna är Normandie som ligger på St. Larsgatan vid Trädgårdstorget, dvs centrala Lkpg. De har god vällagad mat med ganska stora portioner, till ett bra pris!På Ågatan (pubgatan i stan) ligger Kikkobar, som serverar japansk mat (bla. väldigt god sushi!), och en del västerländsk. Lite dyrare ställe, men mycket trevligt!På Storgatan, strax ovanför Stora torg (om man kommer nere från)ligger Hamlet som också har bra mat, och bra priser vill jag minnas.Just runt Stora Torg och angränsande Ågatan hittar stans flesta restauranger, och det är ju centralt.Hoppas att jag kunnat vara till lite hjälp!MvhSusanne

  • Zeldasmatte 15 februari 2009

    Skrivet av Boys den 16 nov 2000

    Var äter man bäst där? Ska dit i veckan och behöver tips!


    Om ni vill äta god indisk mat så är Yogi på Platensgatan min absoluta favorit! ;)

    Gillar du thailändskt så finns Thai Coconut nere på S:t Larsgatan...

    Gillar ni grekiskt så är Olympia bra (Platensgatan)...

    Jag dreglar bara jag tänker på dem! (Y)

  • The_mama97mia 15 februari 2009

    Trädgårdsföreningen . - Men vet inte hur jag ska beskriva - jag går från sjukhuset dit. Jag jobbar bara där, bor inte i Link ju

  • The_mama97mia 15 februari 2009

    heheh nu när jag vaknade till så ser jag att tråden startades för mååååååååånga år sen...

  • suzukigs 18 augusti 2009

    (Y) Är du bilburen åk till Motel Filbyter regäla portioner med husmanskost

  • Jilliii 18 augusti 2009

    Pizzerian EKÄLLAN, jämt vid sjukhuset.
    hände en olycka i somras, som gjorde att vi bodde där en tid. den pizzerian har vi "gett" ca 30 pizzor i betsällning.

    såå god. Varning e dock att alla pizzor blir förstörda (här i karlstad) då ekkällan KRYDDAR sin tomatsås! de känner igen oss där, när vi e nere på åter kontroller...

    båtpizza 1 o 2... kan säga av 30 pizzor var de 29 som var båt...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.