Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Publik sökes Kockduellen är tillbaka!

  • 14 januari 2008

    Kockduellen är tillbaka

    och vi vill ha dig som publik

    Ta med dina elever, kollegor och vänner på en underhållande tv-inspelning.

    I programmet tävlar 2 kändisar med varsin stjärnkock om att tillsammans laga den bästa maten under tidspress.

    Det är du som publik som röstar fram vinnaren och är med och skapar en skön stämning i programmet.

    Det enda ni behöver göra för att få gratis platser i publiken är att lämna namn på samtliga som ska med, tid och datum då ni vill komma samt telefonnummer och e-postadress så bokar vi in er.
    Ni anmäler ert intresse på 08- 459 78 47 eller [email protected]

    Vi spelar in 3 program per dag den 15, 16, 17 & 18 februari

    1 programmet: 13:00- 14:00
    2 programmet: 15:00-16:00
    3 programmet: 18:00- 19:00

    Och 4 program per dag den 21 & 22 februari

    1 programmet:10:30 – 11.30
    2 programmet: 12:30 – 13.30
    3 programmet: 15:00 – 16:00
    4 programmet: 17:00- 18:00

    Vi bjuder på något lättare att äta och dricka och om du stannar under 2 inspelningar så är du dessutom med i vår utlottning av fina priser.

    Vi spelar in i frihamnen i Stockholm

    Först till kvarn gäller!

    Välkomna!

  • anluk 14 januari 2008

    Synd att man inte bor i Stockholm, hade verkligen varit kul!

  • Gonta 14 januari 2008

    Ja precis, det hade varit jätte kul. :(

  • Mimmiumea 4 april 2008

    Måste erkänna att jag nu sett några program och jag tycker att denna omgång är dålig.

  • farmoringer 4 april 2008

    det räcker med en gång i veckan inte flera tycker jag.....

  • irrevirre 4 april 2008

    Jag tycker det är helt avgörande vilka som gästlagar.,
    Jag tyckte om nu när det var Pernilla & Benjamin Wahlgren. Har alltid gillat Pernilla för hon ler så härligt och är så söt och verkar snäll. Och Benjamin verkade vara en sådan härlig kille som tar för sig av livet men samtidigt lyssnar på andra.
    En del säger att det skulle vara Staffan Ling som programledare som det var förr, men man får tänka på att han också blivit äldre + att vi har blivit kräsnare med åren med allt Tv-utbud.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.