Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Riga

  • dmda56 14 juni 2009

    Hejsan,

    Vi ska till Riga på en liten minisemester. Någon som har tips på maträtter och restauranter?
    :p

  • Linlock 14 juni 2009

    Jag har varit i Riga en dag.. Vi knallade runt på en marknad och köpte underbar mat som de lagade i tält på marknaden. Stekt potatis och olika sorters spett och en massa goda sallader och tillbehör. Och så luktade det ju så gott av mat överallt när de lagade på plats..(Y)

  • Erajscha 14 juni 2009

    Vi var på någon typisk lettisk restaurang (på gränsen till turistfälla) där det serverades en massa grillat som var supergott. Det var som rustik bondmat grillad över öppen eld typ. Ska se om jag kan hitta namnet på restaurangen.

  • martina63 15 juni 2009

    Finns flera trevliga restauranger i Gamla stan. Besök gärna de gamla Zeppelinare-hangarerna bakom centralstationen, de fungerar som saluhallar, kul och lite annorlunda

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.