Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Usch så dåligt!

  • 5 december 2000

    Vi åt middag i förra veckan på Kramers gastronomi i Malmö och det var riktigt dåligt! Inte ska en förrätt för 110 kr vara nästintill oätbar och det stackars lammet för runt 200 spänn vara så segt att inte ens en ny kniv hade kommit igenom... Nä, lite arbetsstolthet tack!md

  • 5 december 2000

    Jag tycker också att Kramers är väldigt överskattat!!!!! Det är ju inte ens mysigt !

  • 15 december 2000

    Jag var på kramers gastronomiska för ganska exakt 6 månaders sedan. Bättre restaurang i malmö har jag aldrig varit på, men vi kanske hade tur eller beställde rätt mat. vi åt en 5 rätters middag. Okej jag får ju hålla med om att det var dyrt 800-1500 / kuvert men för min del var det helt klart värt det. Ps huvudrätt tog vi fisk.Jessica

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.