Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Veggo i Malmö

  • 18 januari 2001

    VAR i Malmö, helst i centrum, finns en restaurang som har något större urval av vegetarisk lagad mat?

  • 19 januari 2001

    De få helt vegetariska restauranger som jag känner till har lagt ner, men vid möllan finns en thailänds restaurang som har lite grand att välja på Krua thai. Annars blir det nästan bara kina och indiska och thai restauranger som har något annat än torra sallader. Jag brukar vara ute och äta ganska ofta och brukar fråga efter veg. alternativ om det inte finns på menyn, det brukar inte vara några problem. Kommer jag på fler skriver jag in här igen!

  • 22 januari 2001

    På Hansacompagniet finns en fin salladsbuffé och varma vegetariska rätter och soppor. Jag vet inte om Higher taste finns kvar, men de hade enbart vegetarisk mat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.