Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vill ha tips på restauranger i Ao Nang, Krabi Thailand

  • Zeldasmatte 15 februari 2009

    I höst bär det iväg igen, tänkte höra med er i god tid om ni vet något extra bra ställe som vi inte får missa? (H)

  • sonja55 16 februari 2009

    Skrivet av Zeldasmatte den 15 feb 2009

    I höst bär det iväg igen, tänkte höra med er i god tid om ni vet något extra bra ställe som vi inte får missa? (H)


    När man bllir less på thaimat så finns el. fanns när vi var där, en resturang som hette Blue Mango låg ganska mitt i Ao Nang där kan ni äta svensk mat . vi var där för 2 år sedan / Sonja

  • Zeldasmatte 4 mars 2009

    Skrivet av sonja55 den 16 feb 2009

    Skrivet av Zeldasmatte den 15 feb 2009

    I höst bär det iväg igen, tänkte höra med er i god tid om ni vet något extra bra ställe som vi inte får missa? (H)


    När man bllir less på thaimat så finns el. fanns när vi var där, en resturang som hette Blue Mango låg ganska mitt i Ao Nang där kan ni äta svensk mat . vi var där för 2 år sedan / Sonja


    Tack för tipset! (Y) Det stället ska jag tipsa föräldrarna om! :D Själv älskar jag thaimat och annan asiatisk mat, jag vill absolut inte äta "svensk" mat nät jag är utomlands...

  • frulaurin 7 april 2009

    Lämna strandpromenaden, gå den s k "Mc Donaldsgatan" uppåt. Mittemot McD ligger en thai-dutch-restaurang som heter "Chanayas" eller liknande. Suveränt god mat!
    Fortsätt gatan ännu längre upp så hittar ni en liten oansenlig restaurang som heter "Ton Sai" - den är nog bäst i hela Ao Nang.
    Missa heller inte Sea Food Center som ligger precis vid början av promenaden vid stranden!

  • saga79 20 maj 2009

    ok nu ska vi se här, bodde i ao nang för 2 år sedan och då gick man på ett ställe som jag natruligtvis inte kommer ihåg namnet på.
    Men vägen dit vet jag!
    Det ligger en bit längre bort från ali´s hotell på vägen mot queens bay pavillion. Ett steakhouse som gör världens absoult bästa crabcakes som går att finna! Deras thai mat är oslagbar i hela ao nang! Varför det är steakhouse vet jag inte!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.