Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Att bli spådd Medium Hypnos

  • epi 6 oktober 2008

    :) Hej efter som vi är så många här tänkte jag fråga er om ni spått er någon gång?
    Varit hos ett Medium?
    Lagt er i hypnos?

    Har varit och spått mig 2 gånger. Första gången var för 10 år sedan då jag sökte vägledning efter sorg. Det var en Norsk kvinna här i Norrköpng som spådde mig. Allt är inspelat och nu har allt som hon sa hänt förutom 1 grej.

    På en tjej träff för 14 dagar sedan gjorde jag det igen. Hon var Finsk. Hon spåde detta året ut. Det har redan börjat. Vatten skador . Möss& mask i hasselnötter som jag köpt för en stund sedan som nu har blivit små flygande fä. OTÄCKT!

    Har även provat hypnos:Z för att komma till tidigare liv(Y) Ska gå snart igen.

    Vill gå till ett medium har behov att få prata med några nära och kära. Vet någon någon bra?(Y)

    Känner på mig saker så det här tilltalar mig mycket.(L)

    Maria Epi:D

  • Mellanbellan 6 oktober 2008

    Jag vet inte mycket om medier men tycker Terry Evans är förtroendeingivande när han är på TV.
    Han bor väl inte så långt från Norrköping.

  • epi 6 oktober 2008

    Skrivet av Mellanbellan den 6 okt 2008

    Jag vet inte mycket om medier men tycker Terry Evans är förtroendeingivande när han är på TV.
    Han bor väl inte så långt från Norrköping.

    :D Bor han i Sverige? Vilken kanal är det på:o

  • systeryster 6 oktober 2008

    Gillar alla program som handlar om medieum även om en del verkar väldigt oseriösa.
    Håller med om att Terry Evans verkar väldigt förtroendeingivande, brukar se honom på TV4+ i programmet "Det okända".
    Har spått mig en gång för 30 år sedan och det är en del som slagit in, men om det är av en slump vet jag inte. En hel del har ännu inte inträffat. Bland annat sa hon att jag ska bära ring två gånger, och jag sliter ännu på samma karl efter 27 år.:D

  • farmoringer 6 oktober 2008

    Jag har också spått mig en gång. En del har stämt in en del inte.....Men det är ändå ganska så kul och intressant...

  • jessica1979 6 oktober 2008

    Jag har varit hos många medium, terry evans, jill i från medium på tv kommer inte ihåg efternamnet och marlene ekerlöv och några på en mässa som jag har varit på. den som jag tycker är bäst va marlene. mycket hon har sagt som stämmer och mycket som slår in som hon har sagt.

  • epi 6 oktober 2008

    Skrivet av jessica1979 den 6 okt 2008

    Jag har varit hos många medium, terry evans, jill i från medium på tv kommer inte ihåg efternamnet och marlene ekerlöv och några på en mässa som jag har varit på. den som jag tycker är bäst va marlene. mycket hon har sagt som stämmer och mycket som slår in som hon har sagt.


    Hur får jag tag i deras adresser?:D
    Vore bra om jag inte behöver åka massor av mil.
    Maria Epi

  • Mellanbellan 6 oktober 2008

    Detta är Terrys adress enligt hitta.se
    Fanthyttan 2510 711 96 STORÅ Mobil: 073-0407982. Han brukar ibland vara här i trakterna (Medelpad och Jämtland) och ha seanser.

  • epi 6 oktober 2008

    Skrivet av Mellanbellan den 6 okt 2008

    Detta är Terrys adress enligt hitta.se
    Fanthyttan 2510 711 96 STORÅ Mobil: 073-0407982. Han brukar ibland vara här i trakterna (Medelpad och Jämtland) och ha seanser.



    Tack!

  • Madelen73 7 oktober 2008

    Var och spådde mig vid ett tillfälle i mitt liv.
    Det "andra livet" som jag brukar kalla det.
    Jag levde med en man som inte var så frisk om vi säger så, jag smet iväg och blev spådd av en muslimsk kvinna, i kaffesump, det va riktigt otäckt.
    Hon kunde berätta precis hur jag hade det i mitt liv!
    Hon berättade oxå att "idag om fyra månader har du flytt denne man," o jag räknade senare och jodå! Det stämde!
    Hon kunde oxå berätta om hur det skulle komma o bli, att resan därefter inte skulle bli så enkel och OJ va rätt hon haft...men slutligen, hon fick oxå rätt i att vi skulle hitta tryggheten och lugnet i våra liv!:)
    Tyvärr vet jag inte hur man får tag i denna kvinna, som sagt, det var ett helt annat liv, men du hittar säkert nån!

    Lite personligt blev det allt detta, men jaja:p

    Madde

  • epi 7 oktober 2008

    Skrivet av Madelen73 den 7 okt 2008

    Var och spådde mig vid ett tillfälle i mitt liv.
    Det "andra livet" som jag brukar kalla det.
    Jag levde med en man som inte var så frisk om vi säger så, jag smet iväg och blev spådd av en muslimsk kvinna, i kaffesump, det va riktigt otäckt.
    Hon kunde berätta precis hur jag hade det i mitt liv!
    Hon berättade oxå att "idag om fyra månader har du flytt denne man," o jag räknade senare och jodå! Det stämde!
    Hon kunde oxå berätta om hur det skulle komma o bli, att resan därefter inte skulle bli så enkel och OJ va rätt hon haft...men slutligen, hon fick oxå rätt i att vi skulle hitta tryggheten och lugnet i våra liv!:)
    Tyvärr vet jag inte hur man får tag i denna kvinna, som sagt, det var ett helt annat liv, men du hittar säkert nån!

    Lite personligt blev det allt detta, men jaja:p

    Madde


    Gud vad häftigt skönt att du mår bra nu.
    kram maria

  • Madelen73 7 oktober 2008

    Skrivet av epi den 7 okt 2008

    Skrivet av Madelen73 den 7 okt 2008

    Var och spådde mig vid ett tillfälle i mitt liv.
    Det "andra livet" som jag brukar kalla det.
    Jag levde med en man som inte var så frisk om vi säger så, jag smet iväg och blev spådd av en muslimsk kvinna, i kaffesump, det va riktigt otäckt.
    Hon kunde berätta precis hur jag hade det i mitt liv!
    Hon berättade oxå att "idag om fyra månader har du flytt denne man," o jag räknade senare och jodå! Det stämde!
    Hon kunde oxå berätta om hur det skulle komma o bli, att resan därefter inte skulle bli så enkel och OJ va rätt hon haft...men slutligen, hon fick oxå rätt i att vi skulle hitta tryggheten och lugnet i våra liv!:)
    Tyvärr vet jag inte hur man får tag i denna kvinna, som sagt, det var ett helt annat liv, men du hittar säkert nån!

    Lite personligt blev det allt detta, men jaja:p

    Madde


    Gud vad häftigt skönt att du mår bra nu.
    kram maria


    tack så mkt:)
    det var tufft ett tag men idag mår jag som en prinsessa.

    Du vet, jag är en av "de där" misshandlade kvinnorna.
    Jag har dock haft en himla tur, är borta o fri från helvetet!
    Idag slåss jag för de som faktiskt lever kvar i sitt!

    Måste oxå poängtera att det är ett fåtal av männen som misshandlar om man jämför, lätt att dra alla över samma och det vill jag inte!

    Kramar

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.