Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Butter-tråden

  • Babzan 16 oktober 2008

    Jag blir butter eller rättare sagt urilsken på folk som inte kan eller inte bryr sig om att sopsortera rätt!! (N) Var till vår lilla sopstation här på "byn" idag för att kasta lite glas och tidningar. På marken hade folk bara lämnat skräp hur som helst. Där fanns en madrass, ett bilbatteri , en rostig grill och en sko! :@ Skärpning!!!! Det finns ju uppsamlings platser för dessa sopor på större stationer i varje kommun men folk är väl för LATA helt enkelt :@ :'(

  • Babzan 16 oktober 2008

    Molgan, vilken tur att han klarade tassen! :D Men visst undrar man hur folk tänker ibland, undrar om dom slänger skräp hemma på golvet också?
    En annan sak som gör mig butter är när folk oftast är så trista och sura i mataffärerna! Ett glatt leende och några trevliga ord gör inköpsrundan så mycket roligare!!:)

  • systeryster 16 oktober 2008

    Jag blir butter av människor som inte vill bjuda på sig själva.Tystlåtna och med sur uppsyn!:((N)
    Man har ju inte roligare än man gör sig!:D

  • farmoringer 16 oktober 2008

    Jag gör också (N) vid återvinningsstationen. Ser ut som en lumpbod och skrotupplag mellan varven plus allt glas som ligger. Skulle aldrig våga gå dit med hundarna..

  • popik 17 oktober 2008

    Jag är butter, bitter och arg för jag har precis blivit arbetslös. :@

  • druvan123 17 oktober 2008

    Synd för dig då!:@

  • druvan123 17 oktober 2008

    Jag är också butter på vår hemkunskapslärare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@

  • Babzan 17 oktober 2008

    Jag är butter på alla "make over program" typ Anna Skipper. Bantningshysteri!!:@ Dagens ungdomar tror att de blir tjocka om de dricker mjölk och äter potatis!:(

  • stepp567 17 oktober 2008

    (N):@Jag är mycket butter och urförbannad på människor som bara gnäller och som tror att de vet vad man gillar. Man ska inte dömma människor utan anledning och orsak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@(N)(N):@
    Kan det bero på brist av sysselsättnig eller förtryddenhet???
    Om det nu är FY FN för vissa, tycker jag att de kan hålla det för sig själv och inte angripa sig på personer som de inte känner.(N)(N):@:@

  • Babzan 19 oktober 2008

    Jag är butter på mörkret på mornarna och att cykellåset krånglar när man ska i väg tidigt och dessutom har försovit sig:(

  • LaJefa 19 oktober 2008

    Jag är butter att man inte kan äta hur mycket man vill utan att gå upp i vikt.

  • lennali 20 oktober 2008

    Jag är butter, sur, vresig, grinig, tjurig, irriterad, lätt antändlig (ingen stubintråd, bara tändhatt direkt) pga av att jag har ont i mina axlar och nacke.............men det brukar gå över efter några dagar och då är jag den glada jag igen.

  • chokladgrodan 21 oktober 2008

    Jag är butter på att det är någon som stjäl saker på våran skola!! :@

  • farmoringer 22 oktober 2008

    Jag är butter för att vissa människor är så trångsynta..(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.