Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Drömyrket/ sysselsättning

  • kareng 11 januari 2010

    Hej startar en ny tråd idag 11/1
    Vilket yrke har ni, men om ni fått byta yrke (drömyrket/ sysselsättning) vad skulle det vara istället då?

  • kareng 11 januari 2010

    Jag kan då börja
    Jag jobbar som familjeterapeut
    men
    drömyrket är skådespelare.:D

  • An1e 12 januari 2010

    Jag arbetar som Förskolepedagog, men drömmen är ett eget Pensionat eller café

  • kareng 18 januari 2010

    Ingen större fart på denna tråd kom igen nu alla!!!!!!!!!

  • helle72 19 januari 2010

    Jag jobbar inom förskolan men drömmer ofta om att jobba i en blomsteraffär som florist.

  • farmoringer 20 januari 2010

    Jag jobbar som kokerska och de är faktiskt det jag vill göra också. Enda ändringen jag skulle vilja ha, är att komma till ett mindre ställe...

  • Lenael 20 januari 2010

    Skrivet av helle72 den 19 jan 2010

    Jag jobbar inom förskolan men drömmer ofta om att jobba i en blomsteraffär som florist.


    Jag är florist och har jobbat i blomsteraffär i många år. Jobbar nu inom förskolan. Ombytta roller. :D

  • kareng 20 januari 2010

    (Y) kul att höra varandras drömmar man kanske tillochmed hamnat aldeles rätt här i livet

  • Marre73 14 november 2010

    Jobbar som personlig assistent och köksa på ett äldreboende men skulle gärna jobba som konditor, älskar att baka(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.