Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny del i Matprat

  • Lind 11 mars 2008

    Hej alla matklubbare!

    Vi har märkt att det är väldigt populärt med alla lekar som finns på Matklubben.se. Detta uppskattas dock inte av alla så vi har nu skapat en ny del i forumet som heter "Lekhörnan". Hädan efter ska alla nya lekar skrivas i denna del av Matprat, detta för att dela upp lekarna från resten av frågorna som ställs i forumet.

    Du kommer till den nya delen genom att trycka på länken nedan eller att gå in under fliken Matprat och gå längst ner på den sidan.

    http://www.matklubben.se/matprat/roliga_lekar_42/

    Med vänliga hälsningar
    Matklubben teamet

  • lennali 11 mars 2008

    Bra jobba Matklubbs teamet, nu blir nog alla nöjda och belåtna.

  • vanillalover 11 mars 2008

    Det tackar man för!!(Y)
    /Marie

  • Heisjo 11 mars 2008

    Toppen! :p

  • bakakaka 11 mars 2008

    Toppen.

  • Lovis 11 mars 2008

    Jätte bra(Y)

  • MammaModesty 11 mars 2008

    (Y)

  • Queenie 11 mars 2008

    Det var ju jättebra! Men kommer alla lekar som ligger i övrigt flyttas dit, eller måste vi göra nya. Jag testade nu att skriva ett svar i engelskaleken, som inte ligger under lekar, den hamnade bland vanliga. Det bästa vore ju om alla lekar under övrigt kunde flyttas till "lekhörnan", går det att fixa?

  • Lind 11 mars 2008

    Hej Queenie.

    Tanken är att vi ska flytta över alla lekar till denna del, jag har bara inte hunnit flytta över allt ännu. Hoppas kunna bli klar med det senast imorgon eftermiddag.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • rasine 9 april 2008

    (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.