Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Pröva en ny rätt-leken?

  • Wombat04 12 september 2008

    Jag känner mig kreativ idag och tänkte försöka lansera en ny idé eller lek ... ni som vill vara med kan ju ansluta er!

    Så här har jag tänkt: Varje fredag, lördag eller söndag (bara en av dagarna) väljer någon en god och trevlig rätt, det kan vara en förrätt, huvudrätt eller dessert, och skriver i tråden vilken rätt han eller hon har valt, och så lagar alla just den rätten och ger sedan stjärnor och kommentarer. På så vis får vi pröva lite nya rätter och komma till skott, för vi vet ju alla att det är lätt att samla på sig recept, men att sedan pröva dem är en annan sak. De som vill vara med men av något skäl inte vill/kan pröva just den rätten står över den gången och hoppar med nästa i stället.

    Vad tror ni, kan det vara nåt? Hör av er!

    Bella

  • farmoringer 13 september 2008

    Menar du att vi ska välja nåt som redan finns på matklubben och ej provat eller ska vi nykomponera?

  • Wombat04 13 september 2008

    Tänkte mig något som redan finns på klubben. :)

  • farmoringer 13 september 2008

    Det vore ju intressant, men det är då kört denna helgen ialla fall för min del..

  • Wombat04 13 september 2008

    Ja, för min också ... hihi, tänkte inte på när vi skulle börja! Men det kommer ju fler helger! (Y)

  • farmoringer 13 september 2008

    Det gör det absolut..:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.