Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tema till fester

  • andersson1 31 augusti 2009

    När man ska ha fest och det är många som inte känner varandra så är det alltid bra med tema eller lekar.

    Ett tema som vi har haft ett antal gånger på jobbet är charterresa.

    Inbjudan är som en biljett. Ge lite tips om de ska packa för varmt eller kallt väder. Ordna så ni har boardingcard, flygplan, hotell m.m. Allt som har med resa att göra. Ta hand om deras bagage och byt två festdeltagares kläder.

    Sist var vi i Alperna och naturligtvis innan de lämnade flygplatsen så fick de gå igenom tullen. Vi hade även ett band som spelade på after ski. Kan bara säga att vi hade hur roligt som helst.

  • AnnaMoonshadow 1 september 2009

    Låter trevligt :D
    teman gör alltid att det blir lite roligar och man har saker att starta ett samtal kring även med människor man inte känner. Själv ska jag på maskerad med skurktema på fredag, fast jag vet ännu inte hur jag ska gå klädd :S

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.