Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hej

  • 20 februari 2008

    hej jag är nymedlem här som söker fakta om mellanösterns mat recept till mitt arbete ,em hittar inte bilder på receptet..e det möjligt att ni har bilder på de maträtten?

  • lefi 8 mars 2008

    :D:Dhej

  • Lovis 8 mars 2008

    Hej. Jag förstår inte vad för biler. Vilken som helst eller speciell som är förknippat med receptet som du har hittat?

  • bernit 8 mars 2008

    Skrivet av soma den 20 feb 2008

    hej jag är nymedlem här som söker fakta om mellanösterns mat recept till mitt arbete ,em hittar inte bilder på receptet..e det möjligt att ni har bilder på de maträtten?


    Välkommen
    Jag lägger aldrig in bilder på mina recept för jag har aldrig fotograferat någon av mina rätter. Jag tror att de recept som har bilder är nedladdade från någon annan hemsida (jag har sett några få undantag)

    /BÅ

  • 13 maj 2008

    [

  • Lilljeppe 14 maj 2008

    Jag har blandade bilder på mina recept men över 100 bilder är mina egna som jag tagit.

  • anluk 14 maj 2008

    Jag tar också bilder på min mat, har ytterst få recept med bilder som inte är mina egna.

  • Wombat04 14 maj 2008

    Jag har alldeles nyss lärt mig hur man ska fotografera med telefonen, nu återstår bara att lära mig hur jag ska tanka in bilderna i datorn. Sedan ska jag också lägga in egna bilder. Än så länge får jag nöja mig med bilder som redan finns till de recept jag lägger in som inte är mina egna.

  • evaldo 14 maj 2008

    Jag plåtar alltid mina maträtter som jag lagar och lägger in på matklubben med min egen kamera.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.