Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp med kvälls tilltugg till bröllop.

  • Madde86 25 juni 2008

    Vi ska ha smörgåstårta på dagen, men sen tänkte jag ha nåt gott tilltugg lite senare. Tänkte om man kunde ha melon. Isåfall hur ska jag servera de. Kan man lägga upp melonskivor lite fint bara. Hade ju inte tänkt å ha nån sallad.

  • vanillalover 25 juni 2008

    Du kan ju alltid vira in dfom i Parmaskinka eller liknande...Urgott och ser trevlgt ut! Dessutom blir man inte lika kladdig om fingrarna :-)
    /Marie
    P.s Är det du som ska gifta dej, så GRATTIS!

  • mosveen 9 juli 2008

    (Y) Parmaskinka runt melon är jättegott, men vill du kan du lyxa till upplägget med jordgubbar till. Det salta, det vattniga och det söta passar utmärkt tillsammans. Till och med cashnew nötter som dekor går an - går också att äta till för den som inte är allergisk!! Lycka till :)

  • tilda 11 juli 2008

    Fruktspett ( eller på tandpetare ) med lite goda nötter eller någon god dressing till. (L)

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    När blir det bröllop? Har du kommit på något?
    Snittar som finns på en annan tråd kan ju passa kom jag på när jag såg den tråden.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.