Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Finns det någon Kokbok för matberedare på marknaden

  • fish1000 3 januari 2011

    Finns det någon kokbok för användning av matberedare? Eller skall man lista ut det själv kanske? :) Jag har gjort en del sökningar på world wide web men jag kan inte finna några direkta kokböcker som är anpassade specifikt för matberedare.

    Som allmänt förvillad person i köket vore det bra med någon bok med enkla rätter, som man kan göra genom typ en knapp tryckning på matberedaren :)

  • Okänd 3 januari 2011

    Det brukar följa med matberedaren. Om du ska söka på nätet så sök på matberedarens fabrikat. Philips matberedare t.ex och recept. Eller kontakta återförsäljaren, är dom bra så får du säkert hjälp därifrån.

  • svengelsk 3 januari 2011

    Kokböcker verkar vara något som fabrikanter dragit ner på. Du kanske har någon släkting som köpte matberedare för så där tio år sedan och be att få låna medan du vänjer dig vid din maskin.

  • Okänd 3 januari 2011

    Jag hade en gammal Philips som jag sopade iväg och då slängde jag receptboken också. Kanske jag inte skulle ha gjort.

  • miabok 7 januari 2011

    Det finns en bok av Anna Bergenström. Den heter Rotation i köket. Problemet är att den är från 1983, så den kanske är svår att få fatt i. Den finns på bibliotek här i Helsingborg. Försök där du bor. Lycka till!

  • DoctorWho 7 januari 2011

    Jag skrev matberedare i sökfältet för recept och fick över 4000 träffar. Hoppas att det kan hjälpa dig.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.