Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GI-recept?!

  • 21 juli 2004

    Hej. Vet ni något bra diskussionsgrupp (sådan man sköter via mailen) som tar upp recept och mat för GI-bitna anhängare? Har precis börjat äta enligt GI-metoden, och känner att den verkar vara riktigt vettig. Vill gärna få inspiration till nya goda recept som passar metoden...Hälsningar Frida

  • gittan47 19 januari 2008

    Skrivet av Frida den 21 jul 2004

    Hej. Vet ni något bra diskussionsgrupp (sådan man sköter via mailen) som tar upp recept och mat för GI-bitna anhängare? Har precis börjat äta enligt GI-metoden, och känner att den verkar vara riktigt vettig. Vill gärna få inspiration till nya goda recept som passar metoden...Hälsningar Frida



    Hej jag vet ingen diskutionsgrupp men jag äter också Gi mat det är väldigt bra. Letar i alla kokböker som jag kan hitta, Det finns en del lycka till.

  • monea 19 januari 2008

    hej
    Gå in på GI-metoden.nu, där hittar du 453 recept helt gratis. Häls. monea

  • evaldo 19 januari 2008

    Du hittar GI-recept på www.gi-recept.se

  • monac 21 januari 2008

    Vill rekomendera dig att läsa:Ola Lauritzsons bok "Gi i praktiken" & "blodsocker blues" av Fredrik Paulun. Behandlar allt från blodsocker kontroll/fettförbränning,menyer & medicinskt /kemiskt vad som händer i kroppen vid kost omlägg.:). Jätte intressant! lycka till.

  • gittan47 21 januari 2008

    Tack för alla tips skall kolla upp detta .
    Ni får ha en bra dag

  • tina62 21 januari 2008

    :'(
    GI-metoden.nu , aftonbladet.se, tasteline
    eller bara sök på nätet det kommer fram massor.
    / Lycka Till(Y)

  • vanillalover 21 januari 2008

    Skrivet av monea den 19 jan 2008

    hej
    Gå in på GI-metoden.nu, där hittar du 453 recept helt gratis. Häls. monea



    Tusen tack för detta matnyttiga tips! En underbar sida!! Blev medlem direkt...
    /Marie

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.