Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GI- recept

  • 28 september 2007

    Önskar att få några recept på gi-mat..Försöker att äta nyttig mat. Någon som har recept?
    mvh Zeke

  • Lilljeppe 29 september 2007

    Jag lägger upp några recept som du kan titta på. Det tar 24 h innan de blir godkända men du kan hitta dem hos mig. Är det något speciellt du är ute efter kan du skriva det i min gästbok. MVH Lilljeppe

  • 30 september 2007

    Jag är GI-are sedan 1,5 år tillbaka och har några recept hos mig. Vill du ha fler tips så hör av dig! Nu, när jag blivit varm i GI-kläderna, gör jag om husmanskostens recept så de blir GI-vänliga.

    Dessutom är jag också från Norrköping!

  • 30 september 2007

    Hej och tack så mycket för gi recepten. Ska prova dom snarast. Jättekul att få svar så snabbt.:D

  • 5 oktober 2007

    har recept på gi-tårta bland mina recept(Y)

  • mariad 7 oktober 2007

    Imorgon finns ett recept på det bästa brödet ute här på Matklubben! Inte måste man sluta med bröd bara för att man äter enligt GI-metoden! Men glöm inte - mängden avgör ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.