Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Grillutrustning på Åhlens!!!

  • MatAnders 22 april 2008

    Jag hittade en perfekt sak på åhlens, nämligen en "grillwok" som en stekpanna i non stick med massa hål i perfekt att grilla fisk,grönsaker så det inte bränner fast bara att vända med stekspade.

  • Aron 22 april 2008

    Har en sådan i "plåt" som jag premiäranvände idag. Superbra. (Y)(Y)

  • MatAnders 22 april 2008

    Skrivet av Aron den 22 apr 2008

    Har en sådan i "plåt" som jag premiäranvände idag. Superbra. (Y)(Y)


    Kul har letat länge sen snubblade jag på den måste vara perfekt för fisk slippa dessa halster..

  • Ernst76 22 april 2008

    Skrivet av MatAnders den 22 apr 2008

    Jag hittade en perfekt sak på åhlens, nämligen en "grillwok" som en stekpanna i non stick med massa hål i perfekt att grilla fisk,grönsaker så det inte bränner fast bara att vända med stekspade.


    Har en sån, perfekt till grönsaker mm.(Y)

  • Aron 22 april 2008

    Det finns också ett så kallat grillgaller av teflon. Inget fastnar på det så det är perfekt till fisk, hamburgare (egna) och annat som inte avger en massa fett. Kanon. Man sköljer bara av det i vatten och ev lite diskmedel. (Y)

  • Kicki8 22 april 2008

    Var hittar man sånt grillgaller?

  • PinkLadie 22 april 2008

    Vi köpte vårt på Claes Olsson förra sommaren. Funkar bra!

  • Okänd 22 april 2008

    Tänk vad det är h'ligt att nu kunna grilla ..
    Tänk en härlig kött bit som har fått lega och dragit i marinaden mm och en god sallad mm
    Man kan ju även grilla en massa goda grönsaker som är så gott ,tex majs paprika,mm.

  • MatAnders 23 april 2008

    Skrivet av PinkLadie den 22 apr 2008

    Vi köpte vårt på Claes Olsson förra sommaren. Funkar bra!


    Jag köpte ett för 2 år sedan på Claes Olson till mina föräldrar och skulle dit förra och köpa ett eget men då fanns dom inte men kanske lite olika i olika butiker eller också så hade jag otur men den är helt perfekt.(Y)

  • Aron 23 april 2008

    Teflongallet säljs bl.a av LEROX på internet. WWW.Lerox.se eller så kan du lätt få tag i dem på marknader. (Y)

  • kajsa36 23 april 2008

    Jsg kunde ej se att Lerox hade teflon galler....är jag blind????:p

  • Aron 23 april 2008

    Hej !
    Har varit i kontakt med LEROX och de har inte teflongallren på nätet. Vad man kan göra är att använda deras "kontakta oss" och beställa där eller ringa.
    (Y)(Y)

  • kajsa36 23 april 2008

    oki...men såg att dom skulle till Orsa i helgen på marknaden så jag tänkte prata med dom då...Tack iaf :p

  • Aron 24 april 2008

    Teflongallren finns nu på www.lerox.se under produkter och bakformar/bakplåtspapper. (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.