Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

hjälp jag har stopp i vasken!

  • permat 23 oktober 2008

    hej! =O)
    jag har fått ett jättestopp i vasken i köket, vet inte alls vad det beror på... finns det någon som har ett tips på vad jag kan göra för att lätta på trycket :D

  • Annettenn 23 oktober 2008

    Rensa röret? :o
    Krasst svar, men det brukar hjälpa i alla fall..:D

  • lena_61 23 oktober 2008

    (Y) Köp en flaska propplösare i affären. (Y)

  • irrevirre 23 oktober 2008

    Har du någon kamelkyss (en sådan där stor sugpropp du vet) att testa med innan du köper medel?

  • Smulpajen 23 oktober 2008

    Skrivet av IrreVirre den 23 okt 2008

    Har du någon kamelkyss (en sådan där stor sugpropp du vet) att testa med innan du köper medel?

    Ha ha! Det namnet har jag aldrig hör förut:DMitt i prick(Y)

  • Eery 23 oktober 2008

    Ta INTE kaustiksoda... min pappa är rörmokare och HATAR det medlet.. blir cement i rören.

    Vi har nått miljövänligt medel som funkar lite sådär men krasst nog funkar nog bara en riktig rensning.. om man inte är kräsmagad kan man testa att göra det själv men vänta tills imorgon så du slipper betala jouravgift om det går illa..

  • lillanwett 2 november 2008

    Jag har hört att man kan koka upp 1msk Bikarbonat och hälla i vasken.Mvh lillanwett.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.