Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tävlingen om Satake-knivarna????

  • ros 24 november 2008

    :oJag loggade in första gången idag klockan 16.19.
    Det låg som ett lager över siten.
    När jag tryckte "tävla" , så fick jag upp DENNA SIDAN KAN INTE VISAS!
    Gällde inte tävlingen för alla eller var den redan avgjord klockan 16.19 idag måndag?(N)

  • elpatron 24 november 2008

    uppdatera sidan eller använd F5

  • systeryster 24 november 2008

    Samma hände mig, kom bara till sidan om produktinformation om knivarna när jag tryckte på att jag ville tävla, och det var väl det det gick ut på, att göra reklam.Går ej att få upp rutan igen när man loggar ut och in igen, så man har väl missat chansen. Surt!:'(
    Hade gärna blivit ägare till denna samurajkniv! Så nu har ett behov skapats, precis som det var tänkt.:)
    Lycka till ni som deltar i tävlingen.

  • Kaneta 24 november 2008

    Jag försökte också men det funkade inte för mig heller. Jag bockade i rutan att jag ville tävla men jag kom aldrig till någon fråga. Gick sedan in på tävlingsfliken men det stod bara att man skulle svara på frågan man fick när man loggade in. Jag skrev det på "Matklubben svarar". Dom kanske fixar till det så att alla kan vara med.

  • elpatron 24 november 2008

    frågan stod ju på formuläret när ni loggade in, man fick kryssa i om man ville vara med och sen var det tre alternativ om kniven. Det var väl tävlingen då...

  • systeryster 24 november 2008

    Tack för upplysningen elpatron.Trodde att det krävdes mer än att klicka på ett förkryssat svar.:o
    Behövde inte ens välja svar själv.:ZKänns ju inte som man gjort något för att förtjäna priset om man får det, men har man aldrig haft tur förut kanske det är dags.:D

  • elpatron 24 november 2008

    MK i ett nötskal kanske :'(

  • Lotten_J 24 november 2008

    Verkar konstigt detta...för mig blev det som så att rätt svar var ikryssat redan ( jag visste trots detta svaret själv ändå så det spelade ingen roll) så det var bara att klicka i att jag ville tävla men inte vet jag om mk fått mitt bidrag el inte, men konstigt var det i allafall :o

    Skrivet av systeryster den 24 nov 2008

    Samma hände mig, kom bara till sidan om produktinformation om knivarna när jag tryckte på att jag ville tävla, och det var väl det det gick ut på, att göra reklam.Går ej att få upp rutan igen när man loggar ut och in igen, så man har väl missat chansen. Surt!:'(
    Hade gärna blivit ägare till denna samurajkniv! Så nu har ett behov skapats, precis som det var tänkt.:)
    Lycka till ni som deltar i tävlingen.

  • popik 9 december 2008

    Det finns ingen information om tävlingen varken på pågående eller avslutande tävlingar. Jag antar att den är avslutad eftersom det på pågående tävling endast finns den från pågens.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.