Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Upphottat matklubb

  • Rajdon 29 november 2011

    Finns lite att önska till trots på en så bra matkälla som matklubbens.

    Önskemål om funktioner är att kunna kategorisera sin recept när man sparar dom i kokboken. Tex man sparar en rätt som huvudrätt som huvudmeny. Men det saknas underkategorier till huvudrätt eller varför inte göra sin egen-skrivna underkategorier så man kan katelogisera sina / hämtade recept i sin kokbok. Samt att man ser sina kommentarer eller betyg för rätten. Och hur många ggr man lagat den kan ju vara intressant.

    Hur många är för detta? :)
    Och har ni förslag ?

    I övrigt suverän kokbok etc. utan papper...

  • The_mama97mia 29 november 2011

    Hej, jag vet inte om jag riktigt förstår vad du menar, i min kokbok har jag redigerat kategorier och sparar recept efter egna angivna ämnesområden liksom.
    Men du menar att man skulle kunna spara som hela menyer?
    Ja visst, why not?
    Om du vill kan du gå in o titta hur jag har kategoriserat i min kokbok.

    Har man önskemål om strukturförändringar liksom här så är det bäst att ta det direkt med Daniely som är sys adm. Han går inte in o läser trådarna som sådana - så det är bra om man fäster hans uppmärksamhet på mer specifika önskemål direkt.

    mvh Mia

  • Rajdon 29 november 2011

    Hej, det jag menar är att om man sparar en rätt i huvudrätt kommer endast det att visas i bokstavsordning.

    Jag skulle vilja kunna spara en huvudrätt bestående av tex köttfärsbiffar till en underkategori av ...
    - köttfärsrätter. skinkrätter, pastarätter, såser, gratänger osv.
    eller egen komponerade underkategorier.. med såklart är det adm. som man ska kontakta isf

    Skrivet av mama97mia den 29 nov 2011

    Hej, jag vet inte om jag riktigt förstår vad du menar, i min kokbok har jag redigerat kategorier och sparar recept efter egna angivna ämnesområden liksom.
    Men du menar att man skulle kunna spara som hela menyer?
    Ja visst, why not?
    Om du vill kan du gå in o titta hur jag har kategoriserat i min kokbok.

    Har man önskemål om strukturförändringar liksom här så är det bäst att ta det direkt med Daniely som är sys adm. Han går inte in o läser trådarna som sådana - så det är bra om man fäster hans uppmärksamhet på mer specifika önskemål direkt.

    mvh Mia

  • Kakan1986 29 november 2011

    Skrivet av Rajder den 29 nov 2011

    Samt att man ser sina kommentarer eller betyg för rätten. Och hur många ggr man lagat den kan ju vara intressant.

    Hur många är för detta? :)
    Och har ni förslag ?

    I övrigt suverän kokbok etc. utan papper...


    Att se sina egna kommentarer, betyg och hur många gånger man lagat rätten önskar jag också! Det brukar jag fundera på men kommer aldrig till skott att skicka iväg förslaget.. :)

  • The_mama97mia 29 november 2011

    Ni får skriva ett mail till admin och önska er till julklapp!
    *tomteluva på*

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.