Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

VAD HAR DU HEMMA ???

  • The_mama97mia 12 december 2009

    jag önskar mig en funktion här kanske, men vet inte om det finns behov och önskan ho s fler? I så fall får vi skriva till Daniel & co.

    Jag känner ibland att jag har en massa gottgott hemma men inte en susning om vad jag ska göras med det? OM ni förstår hur jag menar.

  • safir74 12 december 2009

    Som den som finns på tasteline.com??
    Ja..det skulle vara himlans bra...finfin idé mama97mia:D(Y)

  • AnneNi 12 december 2009

    Du menar en sökfuktion där man kan skriva i vad man har så kommer det upp recpet med de ingredienserna?

  • WiolaH 12 december 2009

    Instämmer, låter som en jättebra ide´......(Y) Hur går vi vidare....:o

  • The_mama97mia 12 december 2009

    får nog skriva till ledningen,
    jag visste int om det fanns ngn mer än jag som...

  • Erajscha 12 december 2009

    Men det vore användbart till mer... ibland vet man ju att man vill bjuda på nåt med .tex. kyckling och ädelost och vill ha förslag på såna recept...

  • farmoringer 12 december 2009

    Kanske lite långsökt, men om man skriver de olika ingridienserna man har hemma på receptsök så kanske det dyker upp olika förslag på nåt sätt...

  • Amika 12 december 2009

    Det borde ju gå att skapa en lista med olika huvudingredienser, som de man fyller i när man skapar recepten... Och sen matchas de man söker på med de som innehåller de flesta av ingredienserna...? För de fyller man ju som sagt var i när man skapar ett recept...

    :)

  • idea_ 13 december 2009

    Skrivet av Amika den 12 dec 2009

    Det borde ju gå att skapa en lista med olika huvudingredienser, som de man fyller i när man skapar recepten... Och sen matchas de man söker på med de som innehåller de flesta av ingredienserna...? För de fyller man ju som sagt var i när man skapar ett recept...

    :)


    Smart kompletering till mias förslag :D

  • stallperso 13 december 2009

    Håller med!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.