Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Behöver hjälp från Matklubben ang. konto

  • 27 oktober 2010

    Hej!
    Jag hoppas någon administratör kan hjälpa mig med det här.
    Jag har haft ett konto länge på Matklubben men för ett tag sedan kunde jag inte logga in, mitt lösenord accepterades inte. Efter några försök skickade jag efter ett nytt, men inget dök upp, Gjorde några försök till men fick inget svar och då skrev jag direkt till info-adressen. Inget svar nu heller. Jag har skrivit ytterligare ett par gånger utan svar och till slut beslöt jag mig för att skaffa ett nytt konto för att kunna skriva här på forumet.
    Jag vet att det går att skicka e-post till min adress eftersom jag får nyhetsbrev hela tiden.

    Hoppas någon kan hjälpa mig, jag har sparat rätt många recept jag vill ha tillgång till igen och gjort en del andra listor jag vill komma åt.

    Tacksam för hjälp
    Jeanette Kanljung

  • The_mama97mia 27 oktober 2010

    Kontakta Daniely här på MK, skicka ett meddelande till honom. Hoppas du får hjälp!

  • 27 oktober 2010

    Tack mama97mia!
    Jag har nu skickat ett meddelande till Daniely, hoppas han kan hjälpa mig.

  • jeanka 28 oktober 2010

    Kan nu meddela att jag fått hjälp av Daniely. Tack för det!
    Problemet verkade vara relaterat till mincomhem-mail så nu använder jag en annan mailadress och har ett annat konto, men jag har samma användarnamn som tidigare, jeanka.

    /Jeanette

  • daniely 29 oktober 2010

    Det var så lite så, kul att du fick igång det! :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.