Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

blev inloggad hos en annan matmedlem...

  • sessa79 4 april 2010

    konstigt.. helt plötsligt var jag inloggad som en annan medlem på denna sida.. var inne på hennes login sida o kunde skriva osv.. var inne på chatten o då var det hennes namn som stod när jag skrev..

    hur kan detta gått till???

  • tulipan 4 april 2010

    Nä men guuud så hemskt. Måste ha varit en rejäl bugg någonstans :(

    Har du anmält detta till admin?

  • sessa79 4 april 2010

    näe hur gör man det??? blev tvungen o logga ur henne för o komma in på min sida igen..jag hade inte loggat ur mig.. så det kändes jättekonstigt..
    jag skulle nämligen skriva ett mat betyg o kommentar till mat anders.. provad e hans saftiga revbensspjäll.. o då när jag skrivit det så upptäckte jag att det inte var jag som skrivit det..utan guardian linda.. * fast det var jag *

    känns otäckt ju..

  • Amika 4 april 2010

    Men gud... Jag undrar om det har hänt med min användare någon gång... För ibland så har jag fått mail som står som lästa, fast jag inte öppnat dem... :s

  • chrisq 5 april 2010

    (N) har hänt mig med så idag skriver jag inte några meddelanden

  • Okänd 5 april 2010

    Skrivet av sessa79 den 4 apr 2010

    näe hur gör man det??? blev tvungen o logga ur henne för o komma in på min sida igen..jag hade inte loggat ur mig.. så det kändes jättekonstigt..
    jag skulle nämligen skriva ett mat betyg o kommentar till mat anders.. provad e hans saftiga revbensspjäll.. o då när jag skrivit det så upptäckte jag att det inte var jag som skrivit det..utan guardian linda.. * fast det var jag *

    känns otäckt ju..


    Det bästa är att du skriver ett meddelande till Daniely på hans sida, då får han det i sin mobil. Det går fortast.

  • sessa79 6 april 2010

    hur får jag fram hans sida då ???

  • Okänd 6 april 2010

    Skrivet av sessa79 den 6 apr 2010

    hur får jag fram hans sida då ???


    Du söker på medlemmar.

  • daniely 6 april 2010

    Hej,

    Det är inte så att du fått en länk från den personens nyhetsbrev av denne personen?

    Genom nyhetsbrevslänkar loggar man in automatiskt nämligen. ( Nyhetsbreven är personliga så länkar från dessa bör inte läggas upp någon annanstans, då kan annat folk få tillgång till ditt konto )

    Om så inte var fallet får du gärna berätta mer detaljerat vad du gjorde för att bli inloggad som någon annan.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • Okänd 18 maj 2010

    Skrivet av sessa79 den 4 apr 2010

    konstigt.. helt plötsligt var jag inloggad som en annan medlem på denna sida.. var inne på hennes login sida o kunde skriva osv.. var inne på chatten o då var det hennes namn som stod när jag skrev..

    hur kan detta gått till???


    Och det har TYDLIGEN hänt igen, senast idag.(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.