Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

DÅLIGT!!!

  • 5 oktober 2000

    Detta var första och sista gången jag lagade ett matrecept från er sida!!!Skummar ni inte ens igenom recepten?!?! Jag skulle laga lasagne. Sökte på denna sida och fick upp ett recept. Gick och handlade, lagade. Detta recept var verkligen ufullständigt! Det tog för givet att man kan laga i detta fall lasagne sedan tidigare, jag är "ung och oerfaren" och har aldrig lagat lasagne förut. Dessa fel fanns:- Det stod inte att man skulle steka köttfärsen innan (vilket min mamma talade om efteråt)- Det fanns saker under "ingredienser" som inte fanns med i själva receptet.- Det färdiga resultatet blev äckligt! Jag brukar laga mat och kan detta, men detta blev inte gott!Jag tycker att ni åtminstone borde titta igenom recepten innan ni publicerar dem! Själv tänker jag aldrig komma hit igen./inte mvh. nu fd medlem

  • 6 oktober 2000

    Det är jättesynd att du inte kommer att läsa vårt svar men vi svarar givetvis såatt alla andra kan läsa svaret.Samtliga recept som kommer in till Matklubben läses av våra redaktörer och matskribenter, så att recepten inte ska vara felaktiga. Det händer dock att det slinker igenom felaktigheter vilket är besynnerligt. Vi är väldigt tacksamma över våra uppmärksamma besökare och tillika matlagare och ännu mer tacksamma för de synpunkter ni lämnar, annars kan vi inte bli bättre. Receptet ifråga är borttaget och som tack för dina åsikter och som ursäkt för inhandlade råvaror skickar vi dig en kokbok. Vi hoppas att du får mycket glädje av den och hälsar dig ändå varmt välkommen tillbaks till Matklubben.MVH Red.

  • 23 oktober 2000

    Det är DÅLIGT att ge upp efter första gången. Lasagne är inte heller en maträtt man ger sig på om man är nybörjare. Häpp.

  • 31 oktober 2000

    HejDu är ung och oerfaren vad det gäller matlagning men ändå säger att du brukar laga mat som blir god - vad vill du ha sagt?. Brukar du laga mat kan du väl tänka lite själv annars tycker jag att du ska välja lite lättare recept om du inte är så van vid matlagning. Köp färdig lasagne i affären. Allt jag har lagat har blivit kanongott. Dock är det inte alltid jag tar med alla ingredienser, ibland byter jag ut vissa mot andra och ibland lägger jag till både i mängd och andra saker./Annette

  • myskusen 23 mars 2010

    :DD Förstår man inte med sunt förnuft att färsen skall stekas före?
    Om man nu "brukar laga mat och kan detta".... Voine Voine:O)

  • saxa 23 mars 2010

    Jag tycker att kommentarerna är lite konstiga(N).

    Det är väl klart att det skulle vara en beskrivning så alla kan laga det. Även nybörjare(Y)!

    Själv är jag lite dålig på att läsa beskrivningar också ingredienserna, försöker ändå (lägger till och drar ifrån som jag tycker). Därav lite eller mkt dålig på att se felen.

  • The_mama97mia 23 mars 2010

    Hmmm... tråden är tio år gammal.
    Nu ska ingen behöva råka ut för ofullständiga recept, det är därför vi har rutiner för godkännande av recept. Reservation för att många äldre recept är inlagda innan vi fick manualen.

  • mulle640 23 mars 2010

    Har matklubben funnits så länge{question}

  • jimboz 23 mars 2010

    Wow ! 10 års jubileum utan att man varken fått kaka eller tårta {party}

  • boz1965 23 mars 2010

    Skrivet av mulle640 den 23 mar 2010

    Har matklubben funnits så länge{question}


    Om jag inte misstar mig helt så har MK funnits sedan '98 eller '99.

  • boz1965 23 mars 2010

    Skrivet av jimboz den 23 mar 2010

    Wow ! 10 års jubileum utan att man varken fått kaka eller tårta {party}


    Vi andra skickar en riktigt kladdig kladdkaka med e-mail till dig. :DD Vill du ha kaffe oxå?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.