Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Eldorados matlagnings olja

  • jas65 27 januari 2008

    Varnar för denna denna( ELDORADOS MATLGNINGSOLJA RAPS OLJA) har fördärvat en hel måltid.

    Såg att att inte maten blev som den borde vara när jag stekte potatisbullar i den, efter en tid så kände jag att det började lukta unken olje inne i köket vi fick kasta allt. Jag köpte den för 2 veckor sedan och inte ugångsdatumet inte hade gått ut.

  • anluk 29 januari 2008

    Tack för det, då vet man att man inte skall prova den. Har aldrig haft den hemma och behöver alltså inte köpa den heller.

  • styvan 29 januari 2008

    Bra att få veta, tack!(Y)

  • Hjotrongull 29 januari 2008

    Tråkigt med mat som blir förstörd(Y)...ska inte heller köpa den....

  • tina62 29 januari 2008

    Tack, bra att veta. (Y)

  • Libra 29 januari 2008

    Tack....det är bra att man blir varnad.....(Y)

  • hansdotter 29 januari 2008

    Ska hålla mig ifrån den!
    Tack för tipset!

  • evaldo 29 januari 2008

    Tack för tipset. Det är alla dessa småtips som gör matklubben så värdefull.(Y)

  • Lilljeppe 29 januari 2008

    Hur är Eldorados mat för övrigt? Har varit lite skeptisk emot det märket:o

  • mistralwind 29 januari 2008

    Under en tid när både sambon och jag pluggade levde vi snålt, då köpte vi en kaviar, har för mig att det också var eldorado. Den smakade nåt så fruktansvärt äckligt så det är absolut bättre utan!

  • MammaModesty 29 januari 2008

    billigt är inte alltid dålig kvallité men inte heller så ofta god kvallité... euroshoppers falukorv är nog bland det sämsta jag ätit(N).. (N) men både eldorado och euroshopper har vissa bra produkter så allt är inte dåligt... men är ju tacksam för att någon talar om så man slipper testa... o lägga pengar på det...

    det händer ju att man står och funderar över en produkt när man handlar som man inte testat och kanske har skralt i kassan... då känns det ju lite "riskfyllt" att handla något man inte vet något om

    kanske dags att göra två länkar en med rekomenderar inte och en med rekomenderar.... vad tros om detta? :D då är det ju lätt att se vad andra har för åsikt och uppfattning om vissa produkter

  • MammaIrene 29 januari 2008

    Eldoradovarors kvalite är väl inte alltid någon höjdare kanske, funkar dock på vissa saker så som kex o sådant. Bra o veta att man inte skall testa matoljan........:)

  • Deeessan 29 januari 2008

    Skrivet av MammaModesty den 29 jan 2008

    billigt är inte alltid dålig kvallité men inte heller så ofta god kvallité... euroshoppers falukorv är nog bland det sämsta jag ätit(N).. (N) men både eldorado och euroshopper har vissa bra produkter så allt är inte dåligt... men är ju tacksam för att någon talar om så man slipper testa... o lägga pengar på det...

    det händer ju att man står och funderar över en produkt när man handlar som man inte testat och kanske har skralt i kassan... då känns det ju lite "riskfyllt" att handla något man inte vet något om

    kanske dags att göra två länkar en med rekomenderar inte och en med rekomenderar.... vad tros om detta? :D då är det ju lätt att se vad andra har för åsikt och uppfattning om vissa produkter

    Det var en bra idé(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.