Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

En nöjd medlem

  • seijariitta 10 oktober 2011

    {beauty}
    Redigerade lite min profil i dag och såg att jag har varit medlem i matklubben nu fyra år. Såg det på min sons ålder som jag hade skrivit ner. Men, så tiden går fodd när man har roligt. Måste säga att matklubben för mig är den bästa receptbanken och matplaneringen för veckan.
    STORT TACK TILL ER ALLA!!!!!!!!{dance}

  • Cassiopeya 10 oktober 2011

    Kan bara hålla med! Matsedeln blir varierad och alltid hittar jag nya spännande recept jag måste prova (Y) {laugh} (L)

  • Aonly 12 oktober 2011

    Ja det här är en fin plats på internet! Mycket glädje!

  • Kakan1986 13 oktober 2011

    Håller med alla ovanstående :) Så mycket roligare det är att laga mat när man hittar nytt här hela tiden!

    Tummen upp (Y)

  • DoctorWho 13 oktober 2011

    Det är så lätt att hitta recept här att en släkting som är 70+ gick med tidigare i år. Ska nog tillägga att hon inte har mycket datorvana, men hittar ändå recept här.
    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • callemero 13 oktober 2011

    Håller med er alla! Mycket lättare att hitta nya recept här än att leta i kokböcker.:)

  • Tingeling13 13 oktober 2011

    Jag håller med, har nu varit medlem i ca 3 år och jag är inne här nästan varje dag. Matklubben är den bästa recepsida som finns just nu.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.