Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kommentarer på recept

  • niklasmiddag 12 juli 2011

    Jag försökte titta igenom lite snabbt om någon annan haft en tråd lik min, men hittade inte.

    Var visserligen längesen jag fick en kommentar på något av mina recept, men kan inte minnas att jag fick ett meddelande om detta. Får man ett mail?

    Om inte, och egentligen oavsett om man får det så tycker jag att det är dumt att det inte finns någon ikon här på matklubben som linkar direkt till alla kommentarer!

    Annars är sidan kanon tycker jag :)

  • The_mama97mia 12 juli 2011

    Det finns ngn ruta att kryssa i om man vill ha meddelande när ngn sparat ens recept.
    Ska kolla hur det ser ut.

  • niklasmiddag 12 juli 2011

    Jag vet att det finns en ruta för om någon sparar ens recept, men inte angående kommentarerna. Känns trist att missa de eftersom folk oftast har frågor angående receptet!

  • The_mama97mia 12 juli 2011

    ja så är det, jag kollade, under Min sida, Min presentation, längst ned - finns en ruta man kan kryssa i för om ngn sparat ens recept. Jag har den ikryssad och får då också meddelande om ev kommentarer.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.