Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Konstig skrift i gästboken

  • Okänd 13 februari 2010

    Jag har märkt nu på morgonen att när jag skriver i någons gästbok så blir det inte lika dant när jag skickat det som när jag skrev det.
    Det blir näst intill oläsbart, det är inte bara det som jag skrivit utan det ser lika dant ut det som andra har skickat.
    Vad kan det bero på?
    Någon som också upptäckt detta?

  • Gnurf 13 februari 2010

    Jo, jag har oxå uppmärksammat det. Kommer och går, det är något tjall på linan nånstans. MK har åkt på en liten infektion...:)

  • sikaal 13 februari 2010

    Ja, i går kväll var det också knas.
    Jag har varit med om det i något annat sammanhang där det fixade sig senare.

  • mattjejen 13 februari 2010

    Jo jag har oxå sett det... när jag kollar bland mina recept så på vissa sidor e det konstiga tecken:'( men när man klickar på ett recept så ser det ok ut...
    Trodde att det va nåt tillfälligt men det har varit så den här veckan iaf.

  • Okänd 13 februari 2010

    Konstigt är det i alla fall!
    Kan det vara IPRED?

  • Gnurf 13 februari 2010

    Ja kanske...du får väl testa ngt utan ibuprofen. Magnecyl lr en whiskyskvätt kan hjälpa ibland..(Y)

  • Okänd 14 februari 2010

    Problemet fortsätter även i dag!
    Hoppas att ni som hämtat recept i min kokbok och får kommentarer till recepten i era gästböcker ursäktar att det är svårläst!
    Det ser bra ut när jag lämnat meddelandet, men när man går tillbaka och tittar ser det konstigt ut.
    J-G-J

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.