Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

lägga till recpet

  • eken21 4 februari 2012

    hej alla matglada jag undrar hur man på snabbast sätt
    lägger till alla recept som finns här på matklubben i sin kokbok sökte på alla recept men när jag kom till sida 101 va de stopp.

    Vill lägga till alla eftersom det blir lättare för mig att hitta de jag
    söker när jag känner mig sugen på att baka eller laga något,

    mvh eken

  • The_mama97mia 4 februari 2012

    ja du, trevlig tanke, men jag är ledsen, vad jag förstår så måste man nog lägga till ett i taget du.
    Men - varför lägga till alla recept io din kokbok? Bara att logga in här o söka i Recepten.

  • farmoringer 4 februari 2012

    Och vill du ha alla som finns så får du dessutom många dubletter..

  • eken21 5 februari 2012

    jag vill lägga till alla eftersom jag tycker sökfunktionen inte fungerar så bra. Det blir lättare att hitta recepten om de finns i ens kokbok.

  • eken21 14 februari 2012

    om det är någon som vet med sig att jag inte har dens recept sparat meddela gärna mig

  • boz1965 14 februari 2012

    Det enklaste är att skriva ihop ett eget script för Firefox eller Chrome som automatiskt lägger till recepten, ett och ett. Men att göra nåt sånt skulle med största sannolikhet få dig bannad från MK på livstid eftersom det skulle ta upp så mycket serverkapacitet att ingen annan skulle kunna logga in.

  • eken21 15 februari 2012

    då tar jag och lägger ner den tanken

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.