Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubben svarar Inte

  • MalinJ 17 december 2008

    Lind:
    Inte tror du väl att det blir bättre av att ni stänger ner en tråd där medlemmarna kan skriva vad de tycker till er? Man blir ju bara så arg :@
    Har precis suttit och läst igenom era regler igen. Om man har något att säga till en moderator (eller vad ni nu kallade det), eller en godkännare ska man ta det med denna personen.... Men hur vet jag vem som är det då?
    Om jag vill lära en godkännare vad ett gammalt vedertaget mått som kkp är (kaffekopp) så kan jag inte det pga att de skriver inte sitt namn..... Hur ska jag kunna fråga någonting när jag inte får ställa frågan i tråden heller. För då tycker ni jag kritiserar en godkännare för inkompetent, och ni kommer att plocka bort tråden.
    Är ni rädda att nya medlemmar märker att det finns något negativt här? Det kommer de nog att upptäcka ändå, hur ni än gör....
    Förlåt om detta är något osammanhängande, men jag har varit uppe och jobbat hela natten.....

  • ingetmermatklubben 17 december 2008

    Genau som tysken säger.
    Hur 17 ska man kunna kontakta en moderator som är anonym. MEN som tydligen äger rätten att tycka och tänka fritt till mig.
    Kvalitén på era "moderatorer" tycks också vara lika jämn som en grusväg i norrland efter tjälen har gott..
    En känsla av " vi är så bra så bra tt vi inte ens behöver lyssna och kommunicera med våra läsare" finns väldigt tydlig på denna sajt.

  • segerwitch 17 december 2008

    :@Nä dom ger blanke den i medlemmarna! Heja Matklubben!! Ni har verkligen gjort det trivsamt för oss(N). Titta på Matprat! När sjutton var det så många timmar emellan varje inlägg??Det MK kör med nu ÄR rena östadsfasoner....FY f-n! Får väl se hur länge detta inlägg får vara kvar??Man får ju inte kritisera, enligt nya regler.. För allt skall vara så gulligullgull.:@(N)

  • segerwitch 17 december 2008

    :@:'(:'(Är det någon mer än jag som märkt vad LIVLIG Matprat har blivit?????Det dröjer tydligen ganska lång tid, mellan inläggen...?????(N)

  • MalinJ 17 december 2008

    puff

  • segerwitch 17 december 2008

    :'(puff

  • Marre73 15 juni 2010

    Jag är några år efter er men problemet med godkännare är fortfarande AKTUELLT, fick inte godkänt på mitt recept Söndagskringlor för det var enligt lilljeppe en dublett av Sofias kanelsnurror, ville ha svar skrev jag. Visar sig om jag får det, finns i princip ingen likhet i recepten. Jag skrev kringlor, hon snurror, jag har ingen kanel det har hon+ resten av receptet är också annorlunda. Man vill ju veta vad som får mitt att vara en dublett när inget är lika(N)

  • The_mama97mia 16 juni 2010

    Förlåt men jag tycker det är trist när man väcker gamla trådar för samma klagomål?
    Fortsätt fråga lilljeppe.

  • Mistys 16 juni 2010

    Ingen idé! Hon svarar aldrig!

  • boz1965 16 juni 2010

    Det är jag övertygad om att hon gör. Men skulle hon nu, mot förmodan, inte göra det så går det säkert bra att kontakta MK på [email protected] också. Det är bättre än att starta trådar och vräka ur sig en massa saker om de människor som faktiskt, helt OAVLÖNAT, lägger ner delar av SIN EGEN FRITID på att göra Matklubben till en bra plats att tillbringa en del av sin tid på.

    Jag ska inte påstå att jag själv har varit nån ängel på den punkten, men sedan jag blev godkännare har jag faktiskt förstått vilket jättearbete som ligger bakom det som den vanliga användaren inte ser eller ens reflekterar över. Herrejistanes om vi hade gått i strejk...

  • boz1965 16 juni 2010

    Och snälla... Låt nu den här tråden få dö i frid...

  • Josses 16 juni 2010

    Skrivet av boz1965 den 17 jun 2010

    Och snälla... Låt nu den här tråden få dö i frid...


    Har sagt det förr...
    Du är bara bäst!
    Ha en skön sommar du också

  • daniely 16 juni 2010

    Så vitt jag vet har jag svarat på dom forumtrådar jag sett behöver svaras på, och som i så många tidigare trådar så säger jag det igen, har ni något ni vill ta med dom som driver MK så kan ni skicka ett PM till mig så svarar jag på det ASAP.

    Och vad gällande Lilljeppe så är det inte hon som godkänner era recept (i vissa fall är det iofs det men det hör inte till saken), hon är huvudansvarig för receptgodkänningen, det finns en 20-40 personer som godkänner recept i dagsläget. Hennes mail står med i mailet för att hon just är huvudansvarig och kan troligtvis svara på vad som är galet med ditt recept om du nu skulle tycka att det är fel modererat. Detta då vi inte ger ut personuppgifter till personen som modererat just ditt recept för det skulle bli ett herrans liv om vi gjorde det med personliga påhopp osv.

    Stänger denna tråd då jag anser den vara besvarad.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.