Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nybliven matklubbare :-)

  • Erikabaka 11 januari 2010

    :D Wow vilken sida TACK google för att ni tog mig hit :D Och tack till Matklubben för bästa mat sidan

  • Lilleby 11 januari 2010

    Skrivet av Erikabaka den 11 jan 2010

    :D Wow vilken sida TACK google för att ni tog mig hit :D Och tack till Matklubben för bästa mat sidan




    Välkommen!!!!

  • Erikabaka 11 januari 2010

    :D Tack tack. Hur har jag kunnat missa denna sida undrar jag? Jag söker ju jätte ofta efter olika mat sidor men har aldrig sett denna förut men bättre sent än aldrig ;)

    Skrivet av Lilleby den 11 jan 2010

    Skrivet av Erikabaka den 11 jan 2010

    :D Wow vilken sida TACK google för att ni tog mig hit :D Och tack till Matklubben för bästa mat sidan




    Välkommen!!!!

  • Lilleby 11 januari 2010

    Skrivet av Erikabaka den 11 jan 2010

    :D Tack tack. Hur har jag kunnat missa denna sida undrar jag? Jag söker ju jätte ofta efter olika mat sidor men har aldrig sett denna förut men bättre sent än aldrig ;)
    Skrivet av Lilleby den 11 jan 2010

    Skrivet av Erikabaka den 11 jan 2010

    :D Wow vilken sida TACK google för att ni tog mig hit :D Och tack till Matklubben för bästa mat sidan




    Välkommen!!!!



    ja det bättre sent än aldrig. här finns mycket god mat

  • MammaAnnsofi 11 januari 2010

    Hej svejs!

    Ja vilken sida! Är också ny här :) Och har redan hittat mängder av recept som jag ska prova :)

  • lappen3 12 januari 2010

    Ja ,jätte kul sida, som relativ nybliven singel så blir det lätt snabbmat . Men matklubben har inspererat mej i köket . det är jättekul !

  • siggemums 12 januari 2010

    Jag är hittade också denna sidan nyss och har redan fått massor av bra recept och ny inspiration. Med ständigt hungriga tonåringar behövde jag verkligen nya ideér till vardagsmat. Det är jättekul med matlagning men vardagsmaten är inte alltid lika kul, tycker jag. Ibland tycker jag att jag bara göra samma samma. Tack alla matklubbare!:)

  • sessa79 12 januari 2010

    välkommen.. hoppas du kommer hitta massa recept o få ideer .. o givetvis ge oss ideer :)

    o inga frågor är dumma :p

  • SDMaya 12 januari 2010

    Välkomna, jätte kul med lite nya ansikten :) Nu är det bara ut och botanisera bland alla recept! Här är massor smaskiga saker :p
    /Maya

  • familjenlundin 12 januari 2010

    Välkomna, hoppas ni finner många smarriga recept samt delar med er av era kulinariska färdigheter :)

    Trevlig vistelse :)

    Marina

  • idea_ 13 januari 2010

    Alltid trevligt med nya bekantskaper här inne, då kanske det inte bara blir vi samma vanliga som kommenterar saker :D Sen kanske ni smyger in nått nytt trevligt recept också med tiden :p För mig tog det ett tag innan jag vågade tro att allt man kan inte redan är innlagt av någon annan.

    Men som sagt VÄLKOMMEN hit.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.