Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyhetsbrev?

  • Ulrika91 13 april 2010

    Jag får inte längre nyhetsbrevet från matklubben. Har inte fått de på flera månader, vet inte om jag kanske avbrutit prenumerationen av misstag eller nåt. Jag har letat som en tok och hittar inte hur jag ska göra för att få det igen.

    Kan någon hjälpa mig?

  • Ulrika91 13 april 2010

    Finns det ingen som vet?{curl-lip}

  • anluk 13 april 2010

    Skicka ett e-post till [email protected] så kanske du kan få hjälp???

  • Bumbis 13 april 2010

    Jag har itne heller fått något på jag vet inte när. Ni som läst tråden , har ni fått? Förut fick jag alltid varje fredag.

  • Majainorr 13 april 2010

    Utskicken av nyhetsbreven till mig funkar bra!

  • Dintan 13 april 2010

    Jag hade inte heller fått på månader men jag mailade till [email protected] och se..... nu dimper dom in varje fredag :)

  • chrisq 15 april 2010

    :DD JAG HAR FÅTT HELA TIDEN HOPPAS DET ORDNAR SIG

  • boz1965 15 april 2010

    Skrivet av Ulrika91 den 13 apr 2010

    Jag får inte längre nyhetsbrevet från matklubben. Har inte fått de på flera månader, vet inte om jag kanske avbrutit prenumerationen av misstag eller nåt. Jag har letat som en tok och hittar inte hur jag ska göra för att få det igen.

    Kan någon hjälpa mig?


    Kolla så att det inte ligger i skräppostmappen. Mejl med reklambilder och liknande hamnar där ibland. Speciellt om du har Hotmail.

  • boz1965 15 april 2010

    Skrivet av chrisn den 15 apr 2010

    :DD JAG HAR FÅTT HELA TIDEN HOPPAS DET ORDNAR SIG


    Varför SKRIKER du? Det anses som dålig netikett att skriva med enbart versaler. Det är dessutom inte tillåtet enligt reglerna för forumen. Läs punkt 3.6 i "information & regler".

  • chrisq 15 april 2010

    :DD jag tackar för upplysningen ha en fin dag

  • Okänd 15 april 2010

    Jag får inte heller nyhetsbrevet längre....flera månader sen sist.....det var ett hiskeligt krångel att fixa så nyhetsbreven kom.....men nu funkar det inte längre.
    Jag har mailat mk , men inte hjälpte det mig.
    Finns det någon vänlig själ som kan maila nyhetsbrev till mig , så vore jag tacksam.

  • Lilloo 15 april 2010

    Alla nyhetsbrev finns här på matklubben.se att läsa. Klicka på fliken hem och på "underfliken" längst till höger står det nyhetsbrev.

  • marwis 15 april 2010

    Det var änna gamla nyhetsbrev vad jag kunde se....
    /Marie

    Skrivet av Lilloo den 15 apr 2010

    Alla nyhetsbrev finns här på matklubben.se att läsa. Klicka på fliken hem och på "underfliken" längst till höger står det nyhetsbrev.

  • Okänd 16 april 2010

    Det färskaste var från vecka 48 o det var ju inte igår, om man säger...

  • Ulrika91 16 april 2010

    Jag kan meddela att jag mailade den 13e och hittills har jag inte fått svar. Förhoppningsvis kommer det.

  • ros 16 april 2010

    "Det kan vara lätt att missa"

    Innan så stod det "typ" Nyhetsbrev från Matklubben

    Nu står det:
    Matklubben
    Frossa i sallad (olika tema från vecka till vecka)

    Det liknar när något recept blivit sparat
    Matklubben.se
    Ditt recept har blivit sparat......

  • wiklund73 16 april 2010

    Jag har heller inte fått nyhetsbrevet på evigheter.

  • lena4 16 april 2010

    Jag har fått från Matklubben idag.

    Frossa i sallad.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.