Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Osynlig tråd

  • siggemums 18 augusti 2010

    Nya Matklubben lanserad- tråden kan inte jag se.Har ni varit med om det någon gång. Den är helt vit . Man blir lite nyfiken vad den handlar om. 140 inlägg!

  • Dintan 18 augusti 2010

    Det är en gammal tråd från augusti 2008 som har fått några nya inlägg.
    Vi kan väl säga att lanseringen skedde för två år sen så den är inte så aktuell.....

  • farmoringer 18 augusti 2010

    Jag får också fram bara en vit sida. Finns det inget på den så kan de ju ta bort den tycker man..

  • Dintan 18 augusti 2010

    Det finns massor i den. Kan inte förstå att Ni inte ser den.
    Dock är den två år gammal så den känns inte så aktuell.....

  • anette_m 18 augusti 2010

    Skrivet av farmoringer den 18 aug 2010

    Jag får också fram bara en vit sida. Finns det inget på den så kan de ju ta bort den tycker man..


    Samma här bara en vit sida :(

  • aattaa 18 augusti 2010

    samma här bara en vit sida.

  • Amika 18 augusti 2010

    Längst ner så finns det en rull-list som ni kan dra till höger... Gör det så ser ni alla inläggen...

  • siggemums 19 augusti 2010

    Skrivet av Amika den 19 aug 2010

    Längst ner så finns det en rull-list som ni kan dra till höger... Gör det så ser ni alla inläggen...


    Ja, där var den ju! Vad lustigt att det blev så. Tack!

  • lena4 5 april 2011

    Provar att skriva i den här tråden.

    Jag kan inte se recept som är nyinlagda för dagen. Det står sökningen gav 0 resultat. Och så är det vitt. Provat att klicka på Nya idag. Men händer inget. Nån som vet?

  • lillawe 5 april 2011

    Samma problem här!

  • Mistys 5 april 2011

    Samma här. Nån måste ju ha lagt ut recept. Var så igår också!

  • The_mama97mia 5 april 2011

    Jag vet inte men en högst okvalificerad gissning är att det nu är så många recept på kö att servern inte kan sortera. Söker man på visa alla recept så ser man allt till o med gårdagen, eller hur?
    Nu tycker inte jag att det är ett så stort problem, värre är väl att vi har en jättehög att godkänna.

    Om alla kunde läsa manualen och kolla efter dubletter ordentligt så vore godkännandet en ren glädje!

  • lillawe 5 april 2011

    Håller helt med dig!!!{cowboy}

  • lena4 7 april 2011

    Väldigt irriterande.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.