Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Poäng

  • siggepigge 5 augusti 2011

    Varför ska man samla poäng i matklubben. Vad är det för visst med det. Har jag missat något? Jag är ny här så förklara för mig varför jag ska spara poäng?{question}

  • The_mama97mia 5 augusti 2011

    Hej, ständigt återkommande fråga detta. Poängen är inte till för annat än som en sorts måttstock på ens aktivitet här.
    Ingen tävling, den som har flest poäng vinner inget alltså...

  • [email protected] 2 september 2011

    hm borde väl vinna nått, ett knivset eller kokbok eller åtminstånde en grillvante tycker man ju.

    ej ju massa reklam på sidan, nån krona borde väl gå till nån liten vinst.

  • lena4 2 september 2011

    Skrivet av [email protected] den 2 sep 2011

    hm borde väl vinna nått, ett knivset eller kokbok eller åtminstånde en grillvante tycker man ju.

    ej ju massa reklam på sidan, nån krona borde väl gå till nån liten vinst.


    Håller med föregående skrivare...........

    Kul om en kan få nåt om man e me på nåt vis.

    Lena

  • amoz 2 september 2011

    Tror nog att de intäkterna som blir på reklamen behövs nog för att kunna göra denna fina sida som vi får vara medlem på utan att betala något. Inte för att jag är insatt i hur man håller en sådan här sida igång, men jag kan ändå tänka mig att det ligger en hel del jobb bakom.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.