Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Poängen

  • edfj 22 november 2010

    Är ny här på matklubben och har letat och försökt komma fram till vad man kan använda poängen till. Jag har inte hittat något. Finns det någon användning för dem?

  • The_mama97mia 22 november 2010

    åh inte nu igen, se under Hemsidan FAQ

  • mammamus 22 november 2010

    Skrivet av mama97mia den 22 nov 2010

    åh inte nu igen, se under Hemsidan FAQ


    tycker iof man kan ge ett trevligare svar än så

  • Cassiopeya 22 november 2010

    Här är ett citat från Hemsidan FAQ

    "Vilken funktion fyller poängen?
    I dagsläget fyller poängen ingen annan funktion än vara till för att man ska kunna se medlemmars aktivitet på sidan."

    Undrade också vad poängen var bra för i början, och som det står i citatet fyller de egentligen ingen nytta alls...men man kan ju se vilka som är mest aktiva här på MK {messed}

  • Bumbis 22 november 2010

    Nej, det finns ingen användning för poängen. Vet faktiskt inte varför poängen finns men som det är nu och har varit från början har dom ingen betydelse.

  • jollo10 22 november 2010

    mama97mia; behandla andra så som du själv vill bli behandlad

  • mammamus 22 november 2010

    (Y)

  • Countrygirl 22 november 2010

    :) Hejsan edfj
    Hjärtligt välkommen till Matklubben. Vi hoppas att du ska trivas här hos oss. Här brukar det vara högt i tak och man ska kunna fråga vilken fråga man vill utan för den skull bli förlöjligad. MammaMia brukar vara jättetrevlig, men just den här frågan har kommit upp så många gånger så hon blev väl lite less.

    Ärligt talat tror jag ingen egentligen vet nyttan med poängen. Du får inga fördelar av att ha poäng på något vis. Det finns svar om du tittar under FAQ men jag tror inte att du heller får svar på din fråga där eftersom poängen inte på något sätt är till någon gagn.

    Ha en trevlig kväll! {cowboy}

  • The_mama97mia 22 november 2010

    Hej alla,. jag ber om ursält om mitt inlägg uppfattades som otrevligt, Det var inte min mening.
    Vi har den här frågan uppe så ofta och jag blir ibland lite ledsen att man inte kan söka själv innan man startar trådar.

  • The_mama97mia 22 november 2010

    Och OK nästa gång frågan kommer upp ska jag inte svara.

  • boz1965 22 november 2010

    Vi säger såhär: Poängen är helt poänglösa! :)

  • boz1965 22 november 2010

    Fast jag håller faktiskt med Mia. Det finns en sökfunktion och den är ganska enkel att använda.

  • mammamus 23 november 2010

    Alla är vi nya någon gång..:)

  • Cassiopeya 23 november 2010

    Skrivet av boz1965 den 22 nov 2010

    Vi säger såhär: Poängen är helt poänglösa! :)



    (Y)

  • idea_ 23 november 2010

    Som Mia o Boz säger har frågan kommit upp i åtminstonde fem separata trådar de senast 18 månaderna, när man svarat i ett par av dem börjar man undra om folk kollar om det finns en tråd i ämnet innan de startar en ny, även om vi gärna vill hjälpa våra nya vänner tillrätta här.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.