Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Poängen??????

  • erajsko 12 maj 2010

    Vad ska man med poängen till?
    Har den ett köpvärde eller vad?
    Och varför får man inte poäng när någon sparat ens recept?

    Som medlemmar i Matklubben bidrar vi ju med innehållet och skapar därigenom trafik som genererar reklamintäkter till "Produktion 213" som ligger bakom sajten.

    Någon som vet?

    Har skickat dessa frågor till "[email protected]" men får inga svar, vilket jag upplever som att man inte vill ta upp ämnet. Frågan är om jag ens kan få detta ämne ut på forumet...

    /ERAJSKO

  • idea_ 12 maj 2010

    Många trådar, med långa förklaringar, har skapats förut. Kortversionen är att i MK:s barndom fanns det en medlemsshop man kunde använda poängen i. Den är borta sedan länge, nu är poängen mer ett minne av detta och ett kul sätt att se hur aktiva de andra medlemmarna är. Om jag inte missminner mig har DanielY sagt att detta finns att läsa för alla nya medlemmar på den sidan där de gör sin medlemsansökan. :)

  • The_mama97mia 12 maj 2010

    http://www.matklubben.se/faq.html

    under FAQ på hemsidan finns svar på den här och andra frågor.

  • erajsko 12 maj 2010

    Trist - lite värde borde det allt ha...:s

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.