Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Prenumeration på foruminlägg

  • Isia88 13 januari 2011

    Hej!

    Jag råkade fylla i en ruta för "Meddela mig när svar postats på detta inlägg" när jag skrev i en väldigt populär tråd. Nu får jag en massa mail som jag faktiskt inte är intresserad av. När jag mailat MK så har jag inte fått något svar och jag får kontinuerligt dessa mail.

    Vill liksom inte blockera matklubben från min mail, men det verkar alltså vara illa tvunget?
    Vet någon om det finns något alternativ till att kontakta kundtjänst?

    / Isa

  • The_mama97mia 13 januari 2011

    Hej, jag har letat och letat men hittar inget enkelt svar på hur man gör. Jag har för mig att jag råkade ut för samma sak i början, men minns inte hur jag gjorde. FInns det inget alternativ i mailet du får?
    Annars är det bara att du hör av dig till kundtjänst och ber om hjälp!

    mvh Mia

  • The_mama97mia 13 januari 2011

    Eller skriv ett PM till daniely !

  • Eery 13 januari 2011

    kan du inte bara gå in och ta bort markeringen?

  • boz1965 13 januari 2011

    Ska se om jag kan få en hum om hur man gör... Prenumererar på den här tråden nu. Ska titta runt lite när jag har fått ett par mejl. Ha tålamod.

  • boz1965 13 januari 2011

    Skrivet av boz1965 den 13 jan 2011

    Ska se om jag kan få en hum om hur man gör... Prenumererar på den här tråden nu. Ska titta runt lite när jag har fått ett par mejl. Ha tålamod.


    Svarar mig själv nu... La-la-la-la...

    Få se om jag får ett mejl nu...

  • flabban 13 januari 2011

    Jag gjorde likadan´t en gång och om jag inte minns helt fel så står det längst ner i mejlet att om man vill avsluta prenumerationen så klicka här. Och sen får man inget mer från det forumet. Lycka till.

  • Isia88 15 januari 2011

    Haha jaaa, mycket riktigt såg denna oobservanta människa länken i mailet nu.

    Tack så mycket för att ni öppnade mina ögon :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.