Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rand i I-pad

  • IsaS 12 mars 2011

    Jag blir så irriterad på den grå randen med snabbikoner, som lägger sig rakt över skärmen. Hur får jag bort den? Det är omöjligt att läsa recept.

  • irrevirre 13 mars 2011

    Jag vet . ... Samma här, man får vrida ibland för att se texten när man lagar mat.
    Nåja det blor kanske bättre i framtiden:)

  • boz1965 13 mars 2011

    iPad? Vad är det? :D

  • irrevirre 13 mars 2011

    Läsplatta kallas det visst också. Jag sitter väldigt sällan vid stationära datorn numera utan använder padden till det mesta MEN man skall vara medveten om att det inte är en dator .... man kan tex inte göra bildbehandling m.m.
    Jag älskar min pad:DD
    Anväder den jämt. Inte minst när jag lagar mat(Y)

  • boz1965 13 mars 2011

    Skrivet av irrevirre den 13 mar 2011

    Läsplatta kallas det visst också. Jag sitter väldigt sällan vid stationära datorn numera utan använder padden till det mesta MEN man skall vara medveten om att det inte är en dator .... man kan tex inte göra bildbehandling m.m.
    Jag älskar min pad:DD
    Anväder den jämt. Inte minst när jag lagar mat(Y)


    Vet fortfarande inte vad iPad är för nåt. Måste ha förträngt det. :DD

  • irrevirre 14 mars 2011

    Skrivet av boz1965 den 13 mar 2011

    Skrivet av irrevirre den 13 mar 2011

    Läsplatta kallas det visst också. Jag sitter väldigt sällan vid stationära datorn numera utan använder padden till det mesta MEN man skall vara medveten om att det inte är en dator .... man kan tex inte göra bildbehandling m.m.
    Jag älskar min pad:DD
    Anväder den jämt. Inte minst när jag lagar mat(Y)


    Vet fortfarande inte vad iPad är för nåt. Måste ha förträngt det. :DD


    Det är ingen fara.... Vi kan inte alla gilla samma saker {cute}

  • daniely 14 mars 2011

    Hej,

    Vi har nu inaktiverat kontrollpanelen med snabblänkar för mobila webbläsare.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • irrevirre 14 mars 2011

    Fantastiskt!,

    Tack så jättemycket Daniel(Y)

  • IsaS 19 mars 2011

    Tack snälla! Nu är det mycket roligare att läsa recepten.

    I-paden är en rolig leksak! Jag använder den mest för att läsa recept, böcker och nyheter, men kommer nog på flera områden när jag har lärt mig den bättre.

    Isa

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.