Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rösta!

  • 8 mars 2001

    Jag tror säkert att det provas en hel del recept ur kokboken här..men det röstas dåligt. Kom igen nu, så det blir lite liv här! Det är ju så enkelt.Någon som tycker som jag? / SaltaKatten

  • Sashuk 13 februari 2010

    Ja det borde vara lite mer liv här som sakt, men ibland eller oftast kanske man inte vet hur det smakar...:o:p Eller om det är lätt att göra eller något liknande...

  • The_mama97mia 13 februari 2010

    Nej hörni jag har sagt det här förut, jag sparar recept för inspiration. Detta har vi dryftat i andra trådar.
    Och - jag kommer säkert inte att prova alla recept jag sparat.
    Men jag vill spara dom. Jag vill HA.

    Man kan INTE kräva att : för att mitt recept blivit sparat så kommer det bli testat o lagat o kommenterat.
    MEN de gånger jag följt ett recept - elr använt det som bas o i stort sett följt det så JA då kommenterar jag!

  • Sashuk 14 februari 2010

    Ja, såklart. Det är ju så som man ska göra. Först prova och sen kommentera!

  • boz1965 14 februari 2010

    Skrivet av saltakatten den 8 mar 2001

    Jag tror säkert att det provas en hel del recept ur kokboken här..men det röstas dåligt. Kom igen nu, så det blir lite liv här! Det är ju så enkelt.Någon som tycker som jag? / SaltaKatten


    Jag röstar på PiratPartiet - räcker det? :)

  • Sashuk 14 februari 2010

    Det har knappast med detta att göra :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.