Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

senast sparade recept

  • 29 januari 2008

    tänkte på en sak. när man kommer in på matklubben så ser man ju en rad med de senaste inlagda recepten med bild, vilket är bra.
    men det skulle oxå vara roligt med en till rad med recept bredvid den raden, typ senast sparade recept(recept som andra sparat). för någon kanske sparar något recept som det var ett tag sedan som det skrevs, och då när den personen sparar det receptet så dyker det upp på framsidan igen som senast sparade recept, och på så vis kan även äldre recept hamna en stund i rampljuset igen och andra som kommer in på sidan ser det och kanske lägger märke till det
    hoppas ni förstår vad jag menar och inte blir alldeles :o, det är lite svårt att förklara ibland när man skriver så här

  • MammaModesty 29 januari 2008

    åh vilken bra idé.... (Y) jag har klurat lite på nått liknande...

  • styvan 29 januari 2008

    En mycket bra idé!(Y)

  • Lilljeppe 29 januari 2008

    En super idé får jag säga(Y)

  • Queenie 29 januari 2008

    Nellirotgher, du är kvinnan med bra idéer du! :-)

  • Deeessan 29 januari 2008

    Jättebra idé och man förstår vad du menar! (Y):D

  • Okänd 29 januari 2008

    (Y)låter hur bra som helst(Y)

  • anluk 29 januari 2008

    Bra idé!!!!!

  • 29 januari 2008

    :):)

  • farmoringer 29 januari 2008

    (Y)(Y) Jättebra. Hoppas de kan ordna det..

  • lennali 29 januari 2008

    Vilken tur vi har som har en som "tänker till", bra idé nelirotger(Y):D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.