Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Snäll hjälp mig.

  • Okänd 13 augusti 2013

    Hur går jag ur denna klubben?!
    Jag vill inte ha några mejl ifrån den här sidan mer!!
    Jag hittar inte det någonstans att man kan gå ur eller ta bort sig..

    jag har skickat 2 mejl till [email protected]
    men de bara ignorerar mig.

    snart blir jag så trött att jag blir barnslig och kommer att börja bryta mot reglerna så att de blir tvingad att ta bort mig, och det är ju lite onödigt...

  • Vintra 13 augusti 2013

    Vet ej hur man går ur.
    Men du kan alltid;
    * Tryck på huset nere i listen. Första ikonen. "Min Sida"
    * En minimal bit ner hittar du "Redigera din profil"
    * Scrolla ner så hittar du massa "ja tack" till olika mail saker. Kryssa ur om du har dom i klickade. Om det inte funkar kan du byta email adress lite högre upp och låta dom spamma ett konto du inte använder. ^^

  • Okänd 13 augusti 2013

    Tack Vintra!
    mitt tålamod höll på att ta slut :)
    nu slipper jag iallafall all mejl.

  • piha63 13 augusti 2013

    Jag har problem åt andra hållet. Har fyllt i att jag vill ha mail, men får inga.

  • Anderstam 13 augusti 2013

    Skrivet av piha den 13 aug 2013

    Jag har problem åt andra hållet. Har fyllt i att jag vill ha mail, men får inga.


    Har du kollat skräpposten.
    Mina mail hade en förmåga att hamna där i början.

  • piha63 13 augusti 2013

    Skrivet av Anderstam den 13 aug 2013

    Skrivet av piha den 13 aug 2013

    Jag har problem åt andra hållet. Har fyllt i att jag vill ha mail, men får inga.


    Har du kollat skräpposten.
    Mina mail hade en förmåga att hamna där i början.



    Har kollat skräpposten och där finns det inga mail alls. Och mailadressen är rätt ifylld och rutorna att jag vill ha mail är också ifyllda. Så jag vet inte vad det beror på. Men tack för hjälpen. Mvh piha

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.