Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Svartlistad!

  • umen 3 juni 2010

    Nu får man verkligen sota för, för att man inte kan lägga in bilder på sina recept. Som straff får man en stort svart ful reklambild från cajp.se. Inte nog med att den stör - den tar väldigt mycket på färgpatronerna också.
    Ska det verkligen behöva vara så?
    Sätt den någon annanstans.

  • sikaal 4 juni 2010

    Jag har fått reklamen även om det var bild på receptet! Receptet var inte ens på grillat!!! {curse}

  • kekke46 4 juni 2010

    Håller med att det går nog mycke bläck när man skriver ut recept.
    Jag har också fått reklam på recepten jag skrivit ut. Patronerna
    till skrivaren är inte billiga

  • Amika 4 juni 2010

    Markera den text ni vill skriva ut, tryck ctrl+p och välj sedan alternativet "Markering" och sen klickar ni på skriv ut. Så får ni ut recepten utan att behöva skriva ut reklamen också. :)

  • FruAst 4 juni 2010

    Jag brukar kopiera in recepten i word och sen skriva ut dem därifrån. För att slippa reklamen.

  • FarmorMaya 4 juni 2010

    Förstår inte problemet. Välj i receptets kant "Skriv ut" = ingen reklam.
    Om man däremot går till listen längst upp och skriv ut får man med allt reklam och vad som syns i rutan.
    Det syns tydligt vad man får med innan man trycker på ok till skriv ut.
    (Y) {highfive}

  • Amika 4 juni 2010

    Skrivet av FarmorMaya den 4 jun 2010

    Förstår inte problemet. Välj i receptets kant "Skriv ut" = ingen reklam.
    Om man däremot går till listen längst upp och skriv ut får man med allt reklam och vad som syns i rutan.
    Det syns tydligt vad man får med innan man trycker på ok till skriv ut.
    (Y) {highfive}


    Ah, jag trodde att de gjorde så och ändå fick med reklamen. :) För isåfall hade det ju bara varit att markera och skriva ut markeringen, om man ändå hade fått med reklamen menar jag. :)

  • umen 5 juni 2010

    Tack! Jag ska gå in och prova.............

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.