Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tillbehör innebär vad?

  • Nhg9 3 maj 2010

    Vad förväntar du dig att hitta när du söker på tillbehör? Själv vill jag se såser, röror och gisch - Inte drinkrecept eller hela recept maträtter.

  • marwis 3 maj 2010

    Håller med tillfullo!!

  • Mistys 3 maj 2010

    Har också stött på lite tokiga recept. Sökte på vegetariska rätter och fick upp kycklingrätter.
    Sökte på barnmat och fick upp drinkar. Så klockrent är det inte.

  • 123Linnea 4 maj 2010

    Skrivet av Misty09 den 3 maj 2010

    Har också stött på lite tokiga recept. Sökte på vegetariska rätter och fick upp kycklingrätter.
    Sökte på barnmat och fick upp drinkar. Så klockrent är det inte.

    Skojar du?! Sökfunktionen på den här matsidan är horribel!!! Man får fram vilka rätter som helst när man söker på sallad, t ex. Dessutom kan man inte skriva i mer än ett sökord:
    På google mm skriver man in flera ord man vill ha i sökningen (smör OCH grädde OCH socker) - här blir sökningen smör ELLER grädde ELLER socker - vilket betyder att jag som hade ett efterrättsrecept i baktankarna även får fram alla gratänger mm mm med grädde i. Fullständigt värdelöst!

  • Marre73 26 maj 2010

    Ja, det man väntar sig där är absolut inte hela recept på tex grytor mm. Utan som du skrev: såser, sallader, småsaker för att göra maträtter smakrikare:)

  • sikaal 27 maj 2010

    Håller med ovanstående! Dessutom om man söker ett speciellt recept absolut rätt in i varje bokstav så kommer det ofta inte upp alls utan kanske 400 andra, som inte har mycket gemensamt med det man söker!
    Ibland blir man "trött" o_O

  • anluk 27 maj 2010

    Bara ett tillägg om du vill söka på recept som innehåller grädde smör choklad (bara för att ta ett ex) så kan man skriva det i sökrutan så kommer de recept upp som har detta. Så arbetar jag alltid när jag godkänner recept och det funkar.

  • sikaal 27 maj 2010

    Skrivet av anluk den 27 maj 2010

    Bara ett tillägg om du vill söka på recept som innehåller grädde smör choklad (bara för att ta ett ex) så kan man skriva det i sökrutan så kommer de recept upp som har detta. Så arbetar jag alltid när jag godkänner recept och det funkar.


    Tyvärr har jag inte fått "kläm" på det ännu, men skall fortsätta försöka. Så småningom kommer jag väl på hur det funkar! :D

  • Sork 27 maj 2010

    Jag kan även tänka mig potatisrätter och liknande som passar med kött eller fisk som tillbehör

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.